شمانیوز
شما نیوز

اقدامات بانک دی در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان

اقدامات بانک دی در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان

برنامه‌ها و گام‌های استوار بانک دی در راستای جذب حداکثری رضایت مشتریان و تسهیل در فرایندهای ارائه خدمت تسهیلات به عنوان یک عملکرد مطلوب ارزیابی شده است. این بانک همواره به دنبال ارزش‌آفرینی برای سهم خود از بازار و انتفاع به سهامداران می‌باشد که در این مسیر اقدام به ارائه خدمات غیرحضوری در حوزه بانکداری دیجیتال نیز کرده است.

به گزارش شمانیوز، بانک دی که در حوزه وصول مطالبات و جذب منابع در چهار سپرده اصلی عملکرد مطلوبی در نظام بانکی دارد، با تأکید بر ضرورت رعایت دقیق مقررات و بخشنامه‌های اعتباری، تسهیل در فرایندهای ارائه خدمت به مشتریان در شعب را در سال ۱۴۰۳ در دستور کار خود قرار داده است.  

به همین منظور با توجه به سیاست اعتباری بانک، فرایند پرداخت تسهیلات را به‌گونه‌ای دنبال می‌کند تا از امکان بازگشت منابع به بانک نیز اطمینان حاصل شود. موضوعی که سبب شد تا ریسک اعطای تسهیلات با توجه به رعایت بهداشت اعتباری در بانک دی طی دو سال گذشته کاهش پیدا کند. 

بانک دی از جمله بانک‌های پیشرو در اعطای تسهیلات پرداختی است و توانست دستاوردهایی در این زمینه همچون صفرشدن صف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری و نیز عمل به تعهدات پرداخت تسهیلات خرید خودروی داخلی جانبازان با توجه به پرونده‌های تکمیل شده را به انجام برساند. 

مدیریت این بانک معتقد است که رعایت چارچوب‌های قانونی باید با تکریم مشتری همراه باشد تا میزان رضایت مشتریان از بانک، بیش از پیش افزایش یابد که در جهت تحقق این مهم بانک دی محصولات فناورانه‌ای را در حوزه بانکداری دیجیتال عرضه کرده است. 

در همین راستا، بانک دی امکان افتتاح حساب آنلاین (غیرحضوری) را از طریق اپلیکیشن دی‌جت (همراه بانک دی) فراهم کرد. تمامی اشخاص حقیقی بالاتر از ۱۸ سال با دارا بودن سیم‌کارت فعال (به نام متقاضی)، کارت ملی هوشمند و نداشتن چک برگشتی، می‌توانند از طریق اپلیکیشن دی‌جت (همراه بانک دی) به صورت غیرحضوری در این بانک افتتاح حساب کنند. 

متقاضیان افتتاح حساب غیرحضوری، در صورتی که تا پیش از این مشتری بانک دی نبوده‌اند، می‌بایست ابتدا اپلیکیشن دی‌جت را به دو روش دریافت مستقیم از وب‌سایت بانک (صفحه دی‌جت) و یا از طریق اپ‌استورها و مارکت‌های ایرانی دریافت و نصب کنند. 

همچنین مشتریان می‌توانند با ارسال عدد ۱ (انگلیسی) از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۲۷۲۶۱۲ لینک نسخه اندروید و با ارسال عدد ۲ (انگلیسی) به شماره ۳۰۰۰۲۷۲۶۱۲ لینک دی‌جت در اپ‌استورهای ایرانی ios را دریافت کنند. 

گفتنی است؛ در ادامه گام های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، طی توافق فی ما‌بین بانک‌دی و سازمان اموال و املاک کوثر به نمایندگی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مقرر شد 15 درصد از سهام خزانه بانک دی، طی سه مرحله و به قیمت کارشناسی با شرایط 10 درصد نقد‌/ املاک معوض و مابقی بصورت اقساط شصت ماهه با نرخ سود ابلاغی بانک مرکزی به سازمان مذکور واگذار گردد که یک خبر خوب برای سهامداران بانک دی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی