شمانیوز
شما نیوز

تمرکز بیمه دی بر امر دیجیتالیزه شدن فعالیت‌ها

تمرکز بیمه دی بر امر دیجیتالیزه شدن فعالیت‌ها

مدیر فروش و شبکه فروش بیمه دی بر تمرکز این شرکت بر دیجیتالیزه شدن فروش و فرآیندهای خدمات پس از فروش در بیمه دی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز، مرتضی حسنی در حاشیه برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد بحث فروش در بیمه دی، گفت: تمرکز ما بر روی بحث دیجیتالیزه شدن بیش تر شده و برای رسیدن به این هدف با تلاش همکاران محترم در مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت تحول دیجیتال شرکت توانستیم بستری را برای شبکه محترم فروش خود فراهم آوریم تا بر اساس آن بتوانند از طریق اپلیکیشن دی دار 13 محصول بیمه دی را بصورت برخط به مشتریان عرضه کنیم.

وی با بیان آن که در حال حاضر بسیاری از محصولات ما به صورت آنلاین به فروش می‌رسد، تصریح کرد: برنامه ما این است که به یاری پروردگار تا پایان سال بتوانیم ۳۰ محصول خود را از این طریق و به صورت آنلاین عرضه نماییم.
حسنی به ضرورت ورود به موضوع فناوری اطلاعات در مورد پرداخت خسارات نیز پرداخت و افزود: در بحث پرداخت خسارت و فرآیندهای مرتبط با حوزه خدمات پس از فروش نیز برنامه هایی را پیاده سازی نموده ایم.به عنوان مثال اعلام و پرداخت خسارت آنلاین خودرو در شرکت بیمه دی در حال راه اندازی است به طوری که بر این اساس، بیمه گزار می تواند تا سقف مشخصی از تعهدات، مدارک و مستندات مربوطه را به صورت آنلاین بارگزاری نموده و نسبت به دریافت خسارت اقدام کند.

مدیر فروش و شبکه فروش بیمه دی اظهار داشت: در بخش خسارت درمان و خدمات برخط قابل ارائه به مشتریان و ارزش آفرینی در اینخصوص که یکی از موضوعات بسیار مهم ما است بیمه شدگان می توانند اسناد درمانی خود را از طریق اپلیکیشن دی دار بارگزاری نموده و از طریق همین برنامه، فرایند خسارت خود را از ابتدا تا انتها ضمن رصد نمودن پیگیری و در نهایت دریافت نمایند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی