شمانیوز
شما نیوز

نتانیاهو: اسرائیل در ترور سلیمانی نقشی نداشت

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نوشته‌اند که نخست‌وزیر این رژیم ترور سردار سلیمانی را موضوعی مربوط به آمریکا توصیف کرده و از وزرای کابینه‌اش خواسته تل‌آویو را در این موضوع درگیر نکنند.

نتانیاهو: اسرائیل در ترور سلیمانی نقشی نداشت

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از برترین ها: کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع مطلع گزارش داده است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه امنیتی این رژیم گفته است که تل‌آویو نباید خود را در مناقشات اخیر میان آمریکا و ایران درگیر کند.

بر اساس این گزارش، دو وزیر حاضر در این جلسه گفته‌اند که نتانیاهو در نشست کابینه مدعی شده است که اسرائیل در ترور سردار «قاسم سلیمانی» نقشی نداشته و «این یک اتفاق آمریکایی است و ما باید از آن بیرون بمانیم.»

در جریان همین نشست، مقام‌های امنیتی حاضر گفته‌اند که در حال حاضر احتمال حمله ایران به اسرائیل اندک است و این رژیم با درگیر شدن با ایران فاصله دارد.

به عقیده مقام‌های رژیم صهیونیستی، ایران بعد از پایان مراسم‌های سوگواری برای شهادت سردار سلیمانی و همراهانش، در مورد نحوه پاسخ به این اقدام تروریستی آمریکا تصمیم‌گیری می‌کند.

در روزهای گذشته، مقام‌های رژیم صهیونیستی به دستور نتانیاهو از هرگونه مصاحبه در مورد ترور سردار سلیمانی خودداری کرده‌اند، با این وجود نتانیاهو از این حمله تمجید کرده است.

برخی از مقام‌های آمریکایی گفته‌اند که این ترور با هماهنگی تل‌آویو صورت گرفته است. گزارش‌هایی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه تل‌آویو در انجام این عملیات با واشنگتن همکاری کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ای پست فطرت ترسو