شمانیوز
شما نیوز

سوپرایز عجیب امیر آقایی ، آقازاده جنجالی روی آنتن دورهمی + فیلم

برنامه دیشب پخش نشد اما گوشه ایی از حضور امیر آقایی در فصل های قبلی دورهمی را ببینید. باید دید دیدار مجدد مهران مدیری و امیر آقایی روی آنتن می رود!

سوپرایز عجیب امیر آقایی ، آقازاده جنجالی روی آنتن دورهمی + فیلم

برنامه دیشب با حضور امیر آقایی پخش نشد اما گوشه ایی از حضور امیر آقایی در فصل های قبلی دورهمی را ببینید.  امیر آقایی بازیگر توانمند ایرانی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۴۹ می باشد. امیر آقایی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است. اولین سریال تلویزیونی وی  مجموعه خاک سرخ بود. امیر آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوب امیر آقایی  با احمد امینی کارگردان این سریال، باعث شد دوباره در ساخته دیگر احمد امینی یعنی بی‌گناهان ایفای نقش کند. جدیدترین فیلم امیر آقایی فیلم آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی می باشد در ادامه با هم بیوگرافی این بازیگر محبوب و مشهور ایرانی را میخوانیم.

 

 


عکس لورفته از هومن سیدی در آغوش خانم زیبا + عکس


 

 

 

 

 

 

برنامه دورهمی با حضور امیر آقایی ، بازیگر سینما و تلویزیون قرار بود امشب 27 تیر به روی آنتن برود ولی به دلایل نامعلومی این برنامه کنسل شده و برنامه ژاله صامتی مجدد پخش شد.

 

Amir-Aghaii-1

خانواده

امیر آقایی بازیگر 50 ساله کشورمان در خانوده ای کم جمعیت متولد شده است.متاسفانه پدرش را  سال 1358 در یک سانحه رانندگی از دست داد و پس از مدتی به همراه خانواده به محله گلشن تهران نقل مکان کردند.این هنرمند تنها یک خواهر دارد.

تحصیلات

امیر آقایی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است.

ازدواج

او درباره ازدواجش اینگونه میگوید:

 هیچ وقت به خواستگاری نرفته ام و هنوز به صورت جدی به ازدواج فکر نمی کنم با اینکه ازدواج اتفاق مهمی است و یک روز باید به آن فکر کنم.

ماجرای حضور ناتمام امیر آقایی در سریال «حریم سلطان» | گفتند برگرد ...

خصوصیات اخلاقی

اصولا آدم معاشرتی نیست، هر چند دوستان زیادی دارد اما تنها در همین حد که آنها را ببیند و برای تفریح کنارشان باشد ولی دوست واقعی نداشته است

 سفر

امیر بسیار اهل سفر کردن است و برایش به مقصد رسیدن مفهومی ندارد.

مسیر سفر است که برایش مهم است و معتقد است که اولین جذابیت سفر اینست که موبایل را خاموش کنی و ارتباطت با تمام دنیا قطع شود.می گوید اولین نشانه های عرفان در هزاره سوم، نداشتن موبایل است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • آیدا

    عاشقشم.....

  • ناشناس

    آقایی خیلی آقایی...اگه میخواهی نوه ات را ببینی زودتر ازدواج کن جیگر...