شمانیوز
شما نیوز

مسخره کردن استقلالی ها توسط محسن افشانی جنجال ساز شد + فیلم

این فیلم را در این صفحه می توانید مشاهده کنید.

مسخره کردن استقلالی ها توسط محسن افشانی جنجال ساز شد + فیلم

محسن افشانی بازیگر پرحاشیه ایرانی در طی ویدیویی خطاب به استقلالی ها گفت : چقدر گل می خورید... محسن افشانی زادهٔ ۱۱ فروردین ۱۳۶۸ است. محسن افشانی در روستای وانشان گلپایگان متولد شده است. محسن افشانی بازیگر ایرانی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

خانواده

 

 محسن افشانی بازیگر 31 ساله کشورمان ته تغاری خانواده است و اصالتی اصفهانی دارد.او در روستای وانشان شهر گلپایگان استان اصفهان متولد شده است .محسن تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام سمیه دارد، پدرش نیز در کار سازه های چوبی می باشد

 

علت دستگیری محسن افشانی چیست (عکس)

 

 

 

تحصیلات

 

محسن افشانی با معدل کل 14/18 دیپلم گرفته است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک با گرایش حرارت و سیالات دانشگاه آزاد تهران می باشد.

 

ازدواج

 

محسن افشانی در آذر ماه 1396 خبر ازدواج خودرا منتشر کرد و اول تصاویری بدون مشخص بدون چهره او در پیچ شخصی خود گذاشت و نوشت : به کسى که از ته دل میخواستمش رسیدم …

 

خدا را شکر این اتفاق، من رو وارد مرحله جدیدى از زندگى کرد که از ته قلب خوشحالم بیشتر، از شعف خانواده م خوشحالم که آرزوى هر پدر و مادرى دیدن خوشبختى فرزندشون هست. آنها در تابستان سال 97 ازدواج کردند.

 

ماجرای آشنایی

 

آشنایی او با سویل درسال 1395 شروع شد و نخستین بار هم دیگر را در آسانسور دیدند، محسن افشانی می‌گوید از ازدواج با سویل احساس خوشبختی می‌کنم و با خانواده اى ازدواج کردم که پر از مهر و محبت و ادب و انسانیت هستند.

 

فرارو | طلاق سویل تیانی خیابانی از همسرش محسن افشانی؛ افشانی ...

 

سویل تیانی کیست؟

 

سویل تیانی همسر محسن افشانی می‌باشد. سویل متولد تبریز و یک اسفند ماهی میباشد. سویل قبل از آشنایی اش ؛ محسن افشانی را نمیشناخته ؛ و صرفا به دلیل چشم های‌ رنگی محسن افشانی از او خوشش آمده بود. پدر سویل آقای علیرضا تیانی خیابانی مشهور به علیرضا خیابانی پروفسور و پژوهشگر است و همچنین کارخانه دار نیز میباشد. سویل در رشته ی ادبیات و هنر فعالیت میکند و کتاب شعر هایی نیز از او به زبان پارسی و آذری به چاپ رسیده است.

 

واکنش محسن افشانی به‌شکایت همسرش از او + عکس | شهرآرانیوز

 

علائق سویل تیانی

 

خودروی سویل خیابانی یک فولکس بیتل سفید رنگ است .برای محسن افشانی جالب بوده و پس از نخستین ملاقاتشان ؛ این خودرو از او برای محسن افشانی خاطره شده است. همسر محسن افشانی ؛ کیک بوکسینگ کار است.

 

و به این رشته ورزشی علاقمند میباشد. سویل به گفته خودش و محسن افشانی شخصیتی شرور و تخس دارد؛ وی حس ششم بسیار قوی ای دارد.

 

مهریه

 

خود سویل تیانی هیچ مهریه ای مشخص نکرده بود ولی پدرش به دلیل امنیت دختر ؛ مهریه ای را مشخص کردند. که محسن افشانی نیز عین همان مقدار را پذیرفته است. به گفته ی محسن افشانی ؛ مهریه ی همسرش 500 سکه تمام بهار آزادی است.

 

فرزند

 

این زوج هنوز بچه دار نشده اند اما در این باره میگویند: داشتن فرزند پیشبینی و آرزویی است که دوست داریم به زودی به ان برسیم و یکی از علائق محسن ازدواج در سن پایین و اختلاف سنی کم با فرزندش است.

 

اولین سفر محسن افشانی و همسر جدیدش به یک مکان خاص + عکس

 

طلاق از نامزد سابق

 

محسن افشانی در قبل از ازدواج با سویل با انتشار عکسی از خودش و دختری ؛ خبر ازدواج خودرا منتشر کرد. اما بعد از مدت کمی این مطلب و عکس از صفحه اینستاگرامش پاک کرد، سپس او دریک برنامه تلویزیونی با گریه از عشق قدیمی خود یاد کرد، گویا نامزدی وی بهم خورده و این ارتباط به ازدواج ختم نشده بود .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عجب