شمانیوز
شما نیوز

عصبانیت بی سابقه احسان علیخانی در عصر جدید جنجال آفرین شد+ فیلم

عصبانیت بی سابقه احسان علیخانی را در ادامه این مطلب می بینید.

عصبانیت بی سابقه احسان علیخانی در عصر جدید جنجال آفرین شد+ فیلم

عصبانیت بی سابقه احسان علیخانی  و رفتار تند با شرکت کننده ای که میکروفن برنامه رو با خودش میکشید و زیر پا له کرده بود را در ادامه می بینید.  احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، احسان علیخانی 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

 

 

بازیگری :

 

احسان علیخانی در سریال پرونده‌های مجهول به کارگردانی جمال شورجه هم کار بازیگری را برعهده داشت و هم دستیار کارگردان بود. می‌گوید نقش خیلی بدی داشتم و ـ در نقش مواد فروش ـ در پارک نقش اول‌های سریال را معتاد می‌کردم.

 

حواشی ممنوع‌التصویرشدن :

 

علیخانی در جواب احمدی‌نژاد که گفته بود وسایل ضروری عید در سر کوچهٔ ما گران نیست، مردم تهران می‌توانند بیایند و از محلهٔ ما خرید عید را انجام دهند، گفته بود گرانی هست، مردم هم می‌بینند و نمی‌توانند از سر کوچهٔ شما خرید کنند و همین به توبیخ و ممنوع‌الفعالیت شدن وی از تلویزیون انجامید. ولی پس از یک روز شایعهٔ ممنوع‌التصویر شدن علیخانی تکذیب شد.

 

ehsan alikhani آرگا

 

حامی مالی سه میلیاردی

 

در دادگاه رسیدگی به تخلفات تعاونی اعتبار (مؤسسه اعتباری در شرف تأسیس) ثامن الحجج در تیر ماه ۱۳۹۷ مشخص شد قراردادی بین علیخانی مجری برنامه پربیینده ماه رمضان و «دکتر میرعلی» برای حمایت مالی از برنامه یادشده امضا شده حال آنکه عنوان دکتر برای مدیرعامل مؤسسه ساختگی بوده‌است. این خبر که ابتدا از سوی روزنامه شرق رسانه ای شد، بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی بازنشر یافت و واکنش افکار عمومی نه به جعل عنوان دکتر، بلکه به دریافت مبلغ ۳ میلیارد تومان بابت تبلیغ مؤسسه اعتباری غیرمجاز و عنوان «هدیه» برای بخشی از وجوه دریافتی بوده‌است.

 

احسان علیخانی شنبه ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۷ در برنامه حالا خورشید حضور یافت و دریافت ۳ میلیارد تومان بابت حمایت مالی شدن از مؤسسه ثامن الحجج را پذیرفت؛ اما گفت این مبلغ را به عنوان تهیه‌کننده رسمی معرفی شده از سوی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به این مؤسسه و برای تأمین هزینه تولید ۶ سری برنامه و نه یک سری دریافت کرده که با توجه به بودجه سازمان صدا و سیما امری ناگزیر بوده‌است. همچنین توضیح داد که در زمان عقد قرارداد مالی حمایتی با این مؤسسه، ثامن الحجج مجوز رسمی داشته‌است و اضافه کرد که ریالی از این سه میلیارد تومان (هدیه) نبوده و ثامن الحجج حامی مالی این ۶ سری برنامه بوده‌است. دفاعیات وی اما باز هم با واکنش افکار عمومی مواجه شد که یا پاسخ وی را ناکافی دانسته یا آن را قضاوتی یک طرفه دانستند که صدا و سیما در این مورد و موارد مشابه فرصتی برابر را در اختیار اشخاص دیگری که با اتهام مواجه شده‌اند قرار نمی‌دهد.

 

Ehsan AliKhani :: ماه عسل 97

 

جوایز

 

 
۱۳۹۸ همشهری جوان چهره سال ۹۸ تلویزیون ایران از نگاه مخاطبان عصر جدید برنده
۱۳۹۸ صدا و سیما محبوب‌ترین مجری تلویزیونی عصر جدید برنده
۱۳۹۷ پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم بهترین مجری تلویزیونی ماه عسل، عصر جدید برنده
۱۳۹۷ صدا و سیما بهترین مجری برنامه‌های تحویل سال بهار نارنج برنده
۱۳۹۶ هفدهمین جشن حافظ بهترین چهره تلویزیونی ماه عسل برنده
۱۳۹۲ سومین جشنواره تلویزیونی جام جم بهترین مجری برنامه‌های گفتگومحور ماه عسل برنده
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • آریانا

    اقای احسان علیخانی کار بسیار اشتباهی چون عمدن پاشو روی سیم میکروفن نزاشت 😡😡