شمانیوز
شما نیوز

ازدواج پنهانی امیرمحمد زند جنجال به پا کرد + فیلم دیده نشده

فیلمی لو رفته از ازدواج پنهانی امیرمحمد زند حسابی سروصدا به پا کرده است و مورد توجه بسیاری از فعالان حوزه فضای مجازی قرار گرفته است.

ازدواج پنهانی امیرمحمد زند جنجال به پا کرد + فیلم دیده نشده

ازدواج پنهانی امیرمحمد زند ، بازیگر معروف سینما و تلویزیون به تازگی لو رفته است و در فضای مجازی منتشر شده است و حسابی هم مورد توجه قرار گرفته است.  امیرمحمد زند (متولد ۱ مهر ۱۳۵۷ در تهران) هنرپیشه ایرانی است. امیر محمدزند در دانشگاه La sapienza رم  ایتالیا  در رشته کارگردانی تحصیل کرده  و« یک آن اشتباه» نخستین ساخته بلند وی به حساب می آید. امیر محمد زند بازیگر دانش آموخته سینما، قبل از فیلم حیرانی در فیلم هایی مانند«  اتوبوس  شب»،« تقاطع» و« شب حورا» نقش آفرینی نموده است .امیرمحمد زند یک خواهر کوچکتر از خود و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، خیلی زود توانست مسیرش در دنیای هنر را پیدا کند.

 

 

شروع بازیگری امیرمحمد زند

امیرمحمد زند  در سال 1376 به  مدرسه  آزاد بازیگری رفت و برای اولین بار به کارگردان ایرانی کیانوش عیاری معرفی شد و نقش کوتاهی در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم را بازی کرد.در واقع این اولین تجربه حضور وی در تلویزیون بود. امیرمحمد زند در مجموعه های هزاران چشم، ماه محبوب خدا، نسیم رؤیا، خانه مهر، عملیات 125، فیلم سرشاخ، قبل از غروب، ستایش و … ایفای نقش نموده است. ازدواج پنهانی امیرمحمد زند هم به تازگی باعث شهرت او شد.

امیرمحمد زند را میتوان یکی از بازیگران توانا برشمرد اما متاسفانه وی بیشتر در فیلمهای تلویزیونی ایفای نقش کرده ودر سینما حضور بسیار کمرنگی داشته اسـت. ز فعالیتهای هنری اش عبارتند از:هزاران چشم، ماه محبوب خدا، نسیم رویا، خانه مهر، عملیات 125، فیلم سرشاخ، قبل از غروب , ستایش و… بـه ایفای نقش پرداخت.

 

5276779

اتهام قتل به امیرمحمد زند

امیرمحمد زند در یکی از  مصاحبه  هایش گفته بود؛ من سال 76 تا 77 به سربازی رفتم. در سربازی ام هم اتفاق های  عجیب و غریبی  افتاد که مانند فیلم بود البته بگویم که بعدا از آن هم فیلم ساختند زمان سربازی ام در اردکان  یزد  در  سپاه پاسداران  سپری شد. در آن زمان حادثه ای افتاد و یکی از هم خدمتی های من خود را کشت و من شدم متهم به آن اتفاق و این داستان برگرفته شد برای مجموعه تلویزیونی به دنیا بگویید بایستد این سریال زندگی حقیقی من بود. هم خدمتی من با تفنگ بنده خود‌کشی کرد و من متهم به قتل ایشان شدم، ولی پس از چند وقت فهمیدند که وی خود‌کشی کرده و من آزاد شدم. ازدواج پنهانی امیرمحمد زند حسابی جنجال به پا کرد.

 

باندبازی در سینما از نگاه امیرمحمد زند

او می‌گوید: مـن نمی‌دانم چـه بلایی بر سر سینما آمده اسـت. چرا بازیگری کـه در جوانی برای «اتوبوس شب»  دیپلم  افتخار جشنواره فجر را گرفته بازیگر تلویزیونی خطاب می‌شود. سینما کلاً توسط بیست بازیگر می‌چرخد کـه از این فیلم بـه آن فیلم می‌روند و اجازه ورود هیچ کس رابه جزیره خود نمی‌دهند. امیرمحمد زند خاطرنشان کرد: مـن نمی فهمم این تقسیمات بازیگر سینمایی از کجا آمده اسـت. سینمای کشور ایران درگیر باندبازی های شدید شده و افراد از خودشان ادای روشنفکر بودن در می آورند تا خودشان را دراین باندها جای دهند. وضعیت اسفبار سینمای کشور ایران در سال هـای اخیر بـه اوج خود رسیده اسـت زیرا حرف اول سینمای کشور  ایران  را اسپانسرها میزنند نه کارگردانان.

او میگوید: متاسفانه تا زمانی کـه هنرمندان مـا سواد کافی نداشته باشند وضعیت تغییری نمی‌کند، بازیگران در همه ی جای  جهان  بـه مطالعه و تحقیق مشغول هستند اما بازیگران مـا وقتی جلوی  دوربین  حاضر می‌شوند تازه درباره نقش و دیالوگ هایی کـه دارند می پرسند و صرفا تبدیل بـه دستگاه دیالوگ گو در  بازی  شده اند. کسیکه دیالوگ می‌گوید با کسیکه بازیگری می‌کند فرق دارد.

زند بـه ورود بازیگران سینما و سوپراستار بـه تئاتر اشاره کرد و توضیح داد: از وقتی  بیکاری  ها شروع شد بازیگران چهره بـه سمت تئاتر کشیده شدند. و علاوه بر این بازی در عرصه  تئاتر  هم یک اعتبار فرهنگی بـه انها میدهد و هم وارد این عرصه میشوند کـه از بیکاری نجات پیدا کنند.

 

AmirMohammad-Zand-9

نظر امیرمحمد زند درباره سوپراستارها

وقتی یک شخص در نقطه صفر بازیگری قرار دارد و می درخشد می‌گویند چقدر بازیگر خوبی اسـت در حالی‌کـه کار خاصی نکرده اسـت. او در خصوص نیاز امروز سینمای کشور ایران ادامه داد: در سینمای امروز مـا نیاز بـه بازیگری داریم کـه معلومات و تحلیل درست داشته باشد، بازیگرانی کـه نقش خودرا تحلیل کنند ودر مرحله بعد بخواهند در دیالوگ ها دخل و تصرف داشته باشند بسیار کم هستند. همچنین ویدئویی درباره ازدواج پنهانی امیرمحمد زند را ببینید.

مـن بازیگری رابه چهره و غیر چهره تقسیم نمیکنم.  آل پاچینو  هم می‌تواند سینما،  تلویزیون  و تئاتر کار کند و همینطور همه ی بازیگران میتوانند در عرصه های مختلف کار کنند. این‌کـه مخاطب برای دیدن بازیگر چهره بـه تئاتر کشیده و باعث چرخش اقتصادی تئاتر شود خوب اسـت اما بـه شرط این‌کـه دچار شعارزدگی و شو آف نشویم و بخاطر خود هنر کار کنیم، اما متاسفانه مـا راه نادرست را پیش گرفته ایم.

 

download (1)

امیرمحمد زند و مادرش

 

فیلم های سینمایی

● ترانه پاییزی (۱۳۸۷بهمن زرین پور)

● اتوبوس شب (کیومرث پوراحمد ۱۳۸۵)

● تقاطع (ابوالحسن داودی ۱۳۸۴)

● شب حورا (ملت خواه)

 رخ دیوانه (داودی)

● ریوا (نوروزی)

● سرشاخ (محمود معزمی)

● حیرانی (علی عزیمزاده)

● تله فیلم  قلب  از غروب

مجموعه های تلویزیونی

● ماه و پلنگ (احمد امینی ۱۳۹۵)

● چرخ و فلک ایپزود هستی (۱۳۹۵)

● خانه مهر (مجید عباسی۱۳۸۱)

● هزاران چشم (کیانوش عیاری)

● نسیم رؤیا (کاظم بلوچی)

● او یک فرشته بود (علی رضا افخمی)

● به دنیا بگویید بایستد

● ما چند نفر

● عملیات ۱۲۵ سری دوم

●  زمین  انسان‌ها (ابوالحسن داودی)

● ستایش (سعید سلطانی)

● فوق سری (مهدی فخیم زاده)

●  زمستان  گرم

● آرش و  پدر  زن

● در حصار آرزو

 

امیر محمد زند و انتقاد از بازیگران کم سواد

او میگوید: متاسفانه تا زمانی کـه هنرمندان مـا سواد کافی نداشته باشند وضعیت تغییری نمی‌کند، بازیگران در همه ی جای جهان بـه مطالعه و تحقیق مشغول هستند اما بازیگران مـا وقتی جلوی دوربین حاضر می‌شوند تازه درباره نقش و دیالوگ هایی کـه دارند می پرسند و صرفا تبدیل بـه دستگاه دیالوگ گو در بازی شده اند. کسیکه دیالوگ می‌گوید با کسیکه بازیگری می‌کند فرق دارد.

 

2oTRYdPyBc8V
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied