شمانیوز
شما نیوز

کلیپ دیده نشده از دابسمش نیکا پایتخت و خاله اش سوژه فضای مجازی شد + فیلم

سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران جوان سریال پایتخت که در چند وقت اخیر با حواشی بسیاری رو به رو بوده اند به تازگی با انتشار کلیپ و دابسمش جدیدی که در فضای مجازی دست به دست می شود جنجال تازه ای راه انداخته اند.

کلیپ دیده نشده از دابسمش نیکا پایتخت و خاله اش سوژه فضای مجازی شد + فیلم

سارا و نیکا در هر 6 فصل پایتخت حضور داشتند . سارا و نیکا در فضای مجازی نیز عکس ها و فیلم های جنجالی ای داشته اند. اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر میگردد که ۹ ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می‌کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده‌ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

 

نحوه ورود سارا و نیکا به سریال پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آن‌ها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلو‌های پایتخت انتخاب شدند.

 

پرستو صالحی، بازیگر مجموعه دوباره زندگی با انتشار تصویری از خود در کنار ثریا قاسمی نوشت: «باورتون میشه این نیم وجبیه خوشگل یکی از دوقلوهای سریال پایتخته اون موقع تو سریال ما (دوباره زندگی) انقدی بودن سارا و نیکا یادش به خیر»

 

656308_657

سارا و نیکا در مصاحبه‌های گوناگونی که با رسانه‌ها داشتند، همواره در پاسخ به این سوال که علاقه‌ای به بازیگری دارند یا نه، پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس‌های زیادی از سارا و نیکا در کنار‌های سگ‌های مختلف منتشر شده است.

 


مانتو شیک و لاکچری بهاره رهنما غوغا به پا کرد + عکس


 

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه‌های گوناگونی که با رسانه‌ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه‌ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس‌های زیادی از سارا و نیکا در کنار‌های سگ‌های مختلف منتشر شده است.

 

656325_726

بازی فقط در پایتخت

مادر سارا و نیکا در یک مصاحبه گفت راستش باخانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته بشه سارا ونیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند. فعلا نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در پایتخت برایشان کافی است.

مانتو شیک و لاکچری بهاره رهنما غوغا به پا کرد + عکس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • الینا نادیان

    خوب بود