شمانیوز
شما نیوز

سوال عجیب غریب مجری از مریم مومن همه را شوکه کرد + فیلم جنجالی

سوال عجیب مجری برنامه تی وی پلاس از مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت را در ادامه می بینید.

سوال عجیب غریب مجری از مریم مومن همه را شوکه کرد + فیلم جنجالی

سوال عجیب مجری برنامه تی وی پلاس از مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت را در  فیلم زیر  می بینید.  مریم مومن بعد از بازی در سریال بانوی عمارت مشهور شد.  مریم مومن متولد ششم مردادماه  ۱۳۷۷ در مشکین شهر اردبیل می باشد و اصالتا ترک می باشد. دوران کودکی اش را هم در همین شهر سپری کرده و تک فرزند خانواده می باشد، مریم مومن در رشته بازیگری تحصیل می کند و دانشجو است.

 

 

اصالت و عشق بازیگری

همه جا از اصالتم گفته ام و تا 8 سالگی در اردبیل بودم. عشق من به بازیگری از 5 سالگی شروع شد که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجراها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد اما این عشق به بازیگری از همانجا جوانه زد تا اینکه ما به تهران آمدیم.

مریم مومن می گوید متولد شده شهر مشگین شهر اردبیل و محله قروه درویش هستم و با افتخار تورکم، او در دوران کودکی به شدت شیطون و بازیگوش و زرنگ بوده است.

 

5bfe845f778a9_2018-11-28_15-34

پزشکی و بازیگری

خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته هم کار می کردم و زمانی که بیرون می رفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

من مهندسی پزشکی اصفهان قبول شدم اما نرفتم و پنهانی با خاله ام برای دوره گذراندن و تست بازیگری می رفتم تا اینکه از طریق یکی از دوستان خوبم به بازی در سریال بانوی عمارت دعوت شدم.

 

97-10-c07-1570

یک تورک شیطون!

همه جا از اصالتم گفته ام و تا 8 سالگی در اردبیل بودم. عشق من به بازیگری از 5 سالگی شروع شد که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجراها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد اما این عشق به بازیگری از همانجا جوانه زد تا اینکه ما به تهران آمدیم.

مریم مومن می گوید متولد شده شهر مشگین شهر اردبیل و محله قروه درویش هستم و با افتخار تورکم ، او در دوران کودکی به شدت شیطون و بازیگش و زرنگ بود.پدرش به ترکی او را اوغلوم (پسرم) صدا می زند!

 

unnamed

مهندسی پزشکی و بازیگری

خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته هم کار میکردم و زمانی که بیرون میرفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

من مهندسی پزشکی اصفهان قبول شدم اما نرفتم و پنهانی با خاله ام برای دوره گذراندن و تست بازیگری میرفتم تا اینکه از طریق مریم خدارحمی که با هم کار کوتاه بازیگری داشتیم مطلع شدم که برای بانوی عمارت بازیگر میگیرند و من عکسم را هم فرستادم و در کمال ناباوری با من قرار گذاشتند اما من نرفتم و بعدا پیگیری کردند و من ناخودآگاه قبول کردم و رفتم و همیشه قبل از بازی ذوق زده بودم و اینطور نبود که من کل فیلمنامه را داشته باشم و سکانس به سکانس با عوامل فیلم پیش رفتم .

 

شروع با تئاتری دانشجویی

مریم خانوم مومنی فعالیت خود را در عرصه بازیگری با تئاتر دانشجویی شروع کرد ، اما هنوز حضور جدی در تئاترهای مشهور نداشت.

 

ازدواج-مریم-مومن-بازیگر-2

آشنایی با بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت

شبکه سه سیما بعد از مدتها با سریالی متفاوت مهمان شبهای پاییزی مخاطبانش شد و سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد با بازی ستاره های سرشناس دنیای هنر و بازیگرانی جوان جلوی دوربین رفت.

بازیگران باتجربه ای چون پانته آ پناهی ها ، اندیشه فولادوند ، غزل شاکری ، شبنم فرشادجو ، رامتین خداپناهی و ... در کنار چهره های تازه کار و جوان به ایفای نقش هایی متفاوت پرداختند و گویا در اولین شبهای پخش این سریال مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

یکی از بازیگرانی که در اولین قسمت پخش سریال بانوی عمارت مورد توجه مخاطبان این سریال قرار گرفت بازیگر نقش فخرالزمان بود که بازی او از سوی مخاطبان این سریال مورد توجه قرار گرفت و پیگیری ها برای شناخت بازیگر این نقش زیاد شد.

 

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در بانوی عمارت

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت است که برای اولین بار در این نقش جلوی دوربین رفت و در اولین تجربه بازیگری توانست نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند.

 

بازیگران مورد علاقه

خانم ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی ، لیلا حاتمی ، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.

 

بزرگ ترین حسرت زندگی

بزرگ ترین حسرت زندگی من نداشتن یک خواهر یا برادر است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied