شمانیوز
شما نیوز

عکس نامتعارف امیر جعفری و مهراوه شریفی نیا لورفت + عکس

تصویری عجیب از مهراوه شریفی نیا که امیر جعفری را در آغوش گرفته است در فضای مجازی پخش شده است.

عکس نامتعارف امیر جعفری و مهراوه شریفی نیا لورفت + عکس

مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین60 بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. مهراوه شریفی نیا مجرد و فرزند بازیگر سرشناس محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان است. مهراوه شریفی نیا در 8 سالگی و با بازی در فیلم سینمایی دزد عروسک ها درکنار مادرش وارد دنیای بازیگری شد مهراوه شریفی نیا یک پرسپولیسی دو آتیشه است، بانوی پرسپولیسی که در جنگ زرگری و کری خوانی با استقلالی ها همیشه پیشتاز بوده و هر استقلالی جرات کل کل با او را ندارد مهراوه شریفی نیا تصویری از سریال بر سر دوراهی با پوشش چادر در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

 
801988_737
 

مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین60 بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.مهراوه شریفی نیا مجرد و فرزند بازیگر سرشناس محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان است. مهراوه شریفی نیا در 8 سالگی و با بازی در فیلم سینمایی دزد عروسک ها درکنار مادرش وارد دنیای بازیگری شد مهراوه شریفی نیا یک پرسپولیسی دو آتیشه است، بانوی پرسپولیسی که در جنگ زرگری و کری خوانی با استقلالی ها همیشه پیشتاز بوده و هر استقلالی جرات کل کل با او را ندارد مهراوه شریفی نیا تصویری از سریال بر سر دوراهی با پوشش چادر در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

 

hasan-reivandi-6 - Copy - Copy

 

مهراوه شریفی نیا اولین فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می باشد که هر دو از بازیگران صاحب نام می باشند، تنها یک خواهر کوچکتر بنام ملکیا دارد که او هم بازیگر است.

یپلمه ریاضی فیزیک دبیرستان است در دانشگاه یک ترم کارگردانی سینما خوانده اما از ادامه این رشته انصراف داد و در رشته موسیقی مدرک لیسانس گرفته است.

 

 

مهراوه شریفی نیا

 

به لطف پدر و مادرش بازیگری را از سال 1368 وقتی 8 ساله بود با فیلم دزد عروسک ها در کنار مادرش شروع کرد و سال 1370 کنار پدرش با سریال امام علی وارد تلویزیون شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied