شمانیوز
شما نیوز

گروگانگیر قمی گوش یک کودک بی گناه را برید + جزئیات

قاتل و گروگانگیر 28 ساله که دیروز در قم دستگیر شد در بازسازی صحنه جرم اعتراف کرد.

گروگانگیر قمی گوش یک کودک بی گناه را برید + جزئیات

جوان ۲۸ ساله ای که روز گذشته اقدام به  گروگانگیری  مسافران یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در شهرک فاطمیه قم کرده بود با حضور در صحنه جرم جزئیات ماجرا را برای مقام قضای تشریح کرد.
بازسازی صحنه جرم  گروگانگیری  که به شیره تریاک  اعتیاد  دارد می گوید: ساعت ۲۱ روز یکشنبه ۲۵ آبان از منطقه دانیال همسر برادر خود را به بهانه خرید مایحتاج زندگی سوار ماشین کردم و پس از ساعتی چرخیدن در خیابان‌ها بحثمان بالا گرفت.

 


متهم که پیشتر اسلحه‌ای تهیه کرده بود این طور ادامه داد: با بالا گرفتن بحث از او خواستم اشتباهات گذشته را ادامه ندهد، اما زمانی که با مخالفت او روبرو شدم اسلحه را به طرفش نشانه رفتم و تنها یک تیر به سرش زدم.
متهم گفت: جنازه مقتول را در حوالی بلوار فردوسی و در مکانی خلوت رها کرده و با برادرم تماس گرفتم و به او اطلاع دادم.
وی در ادامه از انگیزه اش برای  آدم ربایی  و  گروگانگیری  صحبت کرد و گفت: با همراه داشتن اسلحه سوار اتوبوس در شهرک فاطمیه شدم و با کم شدن تعداد مسافران از راننده خواستم خودرو را متوقف کند.

​گروگانگیر قم به قتل و جرم های خود اعتراف کرد

متهم افزود: در تماس با نیروی انتظامی قصدم برای  گروگانگیری  را اطلاع دادم و از آن‌ها ملاقات با خوانواده ام را خواستار شدم.
ع ز میگوید: برادرانم که به دیدنم آمدند با بغل کردن من دستانم را به سمت آسمان گرفتند و پس از خلع سلاح مرا به ماموران تحویل دادند.
وی تاکید می کند: قصد آسیب زدن به هیچ یک از گروگان‌ها را نداشته و تنها میخواسته خانواده اش را بار دیگر ملاقات کند.
دادستان عمومی و انقلاب قم هم با اشاره به سابقه دار بودن متهم گفت: درخواست دادستانی اشد مجازات و تعیین حکم محاربه برای متهم است.
حجت السلام و المسلمین قریب افزود: دستگاه قضایی و انتظامی استان با تمام قدرت با این دست اقدامات و جرائم خشن مقابله می کند و با قاطعیت با این متهمان برخورد خواهد کرد.

 

 

منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied