شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چگونگی خرید ارز دیجیتال کیشو از صرافی نیل

امروزه با وجود سر و صدای زیاد سرمایه ‌گذاری‌های آنلاین اقتصادی از جمله ارز‌های دیجیتال، افراد زیادی تصمیم گرفته‌اند تا در این حوزه سرمایه‌گذاری انجام دهند. در همین راستا تصمیم گرفته‌ایم که این مقاله را به خرید ارز دیجیتال کیشو اختصاص دهیم. اگر شما نیز علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این بازار جهانی هستید، پیشنهاد ما این است که این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

چگونگی خرید ارز دیجیتال کیشو از صرافی نیل

ارز دیجیتال کیشو چیست؟

در‌آوریل 2021 کیشو اینو به عنوان یک توکن در بلاک چین اتریوم منتشر شد. نام این توکن از یک نژاد سگ ژاپنی گرفته شده است. کیشو اینو (KISHU) یکی از ارز‌های دیجیتال پرطرفداری است که برادر کوچک‌تر دوج کوین محسوب می‌شود و احتمالاً شبکه پشتیبانی قوی خود را از طریق یک میم کوین نیز توسعه خواهد داد که یک تاکتیک محبوب است. پیوند دادن خود به یک ارز دیجیتال معتبر و قابل اعتماد، محبوبیت و رتبه قابل احترامی را در بین میم کوین‌ها به ارمغان می‌آورد.

با خرید ارز دیجیتال کیشو می‌بینید که با هر تراکنش به طور کنترل شده‌ای بر قیمتش افزوده می‌شود و در واقع یک توکن با عرضه کنترل شده می‌باشد.

 

چگونه ارز دیجیتال کیشو را بخریم؟

همان‌طور که می‌دانید برای خرید هر ارز دیجیتالی در ابتدا باید کیف پول خود را فعال نمایید و چون خرید ارز دیجیتال کیشو بر پایه اتریوم می‌باشد؛ بنابراین باید در کیف پول خود مقداری اتریوم داشته باشید.

کیف پول‌هایی که این ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کنند عبارت‌اند از: متا ماسک و تراست ولت.

نحوه خرید ارز دیجیتال کیشو:

توکن‌های کیشو اینو ($KISHU) در بازار بلاک چین اتریوم در دسترس هستند. برای استفاده از توکن‌ها، ابتدا باید یک حساب کاربری با MetaMask یا TrustWallet ایجاد کنید و از UniSwap استفاده کنید.  

اگر به اتریوم نیاز دارید، می‌توانید آن را از طریق حساب کیف پول خود خریداری کنید. همچنین می‌توانید اتریوم موجود را به کیف پول MetaMask خود منتقل کنید که به KISHU تبدیل می‌شود. این عمل برای پول نقد و فیات نیز قابل اجرا است.

مراحل خرید ارز دیجیتال کیشو:

  • اپلیکیشن MetaMask یا Trust Wallet را دانلود کنید.
  • از آدرس اتریوم در MetaMask یا Trust Wallet استفاده کنید.
  • اتریوم را در صرافی توصیه شده بایننس بخرید که کمترین کارمزد را دارد، می‌توان آن را در کیف پول MetaMask  نیز خریداری کرد.
  • اتریوم را از بایننس به MetaMask یا Trust Wallet منتقل کنید.
  • آدرس Kishu Inu را در MetaMask یا Trust Wallet کپی و جایگذاری کنید.
  • مرورگر DApp را در MetaMask یا Trust Wallet فعال کنید. دقت داشته باشید که فقط برای اولین بار قابل اجرا است.
  • به Uniswap یا Kishu Swap بروید و Ethereum را با Kishu Inu تعویض کنید.

62dd869a-8287-437c-990f-f25aee3d4f61

کارمزد خرید و فروش توکن کیشو چگونه است؟

بازار ارز‌های دیجیتال شاهد معرفی چندین توکن الهام گرفته از Dogecoin بوده است که بسیاری از آن‌ها موسس یا تیم توسعه قابل شناسایی ندارند. همچنین تعدادی از این سکه‌ها فقط در سال جاری روانه بازار شده‌اند که برخی به روش‌های مشابه یکدیگر عمل می‌کنند و کارمزدی را برای تراکنش‌ها صادر می‌کنند.

 

خرید ارز دیجیتال کیشو به عنوان ارزی که تازه راه‌اندازی شده است، یک رفتار پر خطر است و کاربران باید تحقیقات خود را انجام دهند و ریسک خود را قبل از ورود به یک توکن پرطرف‌دار محاسبه کنند. فرایند خرید، مانند زمان برداشت، مستلزم هزینه‌هایی است و اغلب برداشت‌ها به دلیل بار شبکه و افت قیمت پیچیده می‌شوند.

آیا ارز دیجیتال کیشو آینده خوبی دارد؟

هنوز مشخص نیست که عامل اصلی قیمت کیشو اینو چیست؛ ولی با این حال، تعامل اخیر ایلان ماسک در شیبا اینو و فلوکی می‌تواند دلیل اصلی پیروی کیشو اینو و سایر سکه‌ها باشد. کیشو یک کوادریلیون سکه در گردش دارد که در جهان به کریپتو تبدیل شده است. این ارز در مدت کوتاهی پس از عرضه دو برابر شد. تحلیلگران مطمئن هستند که با توجه به توجهی که نیاز دارد، کیشو اینو می‌تواند از 20 دلار هم فراتر رود.

 همچنین ارز دیجیتال کیشو یک ارز جامعه محور است و امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. اما استقبال مردم هیچ تضمینی برای آینده روشن این ارز و ترغیب خرید ارز دیجیتال کیشو نخواهد داشت.

به دلیل ریسک بالایی که بازار‌های سرمایه‌گذاری دارند، بهتر است مبلغ کمی را با مدیریت سرمایه در نظر بگیرید و برای رسیدن به سود، دید میان مدتی را در نظر داشته باشید.

 

آیا می ‌توانید کیشو اینو را با Usdt خریداری کنید؟

خبر خوب این است که می‌توانید کیشو اینو را با سکه USDT به راحتی خریداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد بایننس شوید و USDT را خریداری کنید. پس از خرید، باید آن‌ها را به صرافی Okex منتقل کنید یا می‌توانید از Bitru نیز خرید کنید.

 

آیا خرید ارز دیجیتال کیشو قانونی است؟

بله! اگرچه این توکن از دوج کوین الهام گرفته است؛ اما شکل قانونی ارز دیجیتال است. درنتیجه برای انجام معاملات و تراکنش‌ها از طریق استفاده از توکن کیشو اینو در بازار کریپتو به رسمیت شناخته شده و اعتبار دارد.

آیا می ‌توان کیشو اینو را با استفاده از BNB خرید؟

نه! کیشو فقط در بلاک چین اتریوم در دسترس است. سایر پلتفرم‌هایی که خرید ارز دیجیتال کیشو را پشتیبانی می‌کنند شامل: USDC، USDT، BTC Wrapped یا Wrapped Ether می‌باشد. همچنین باید توکن HUH آینده را که بحث بزرگی در دنیای رمزنگاری است را نیز بررسی کنید.

1f8c77b9-7863-421d-bc54-db02754ed61a

درباره خرید ارز دیجیتال کیشو بیشتر بدانید

موفقیت سریع Dogecoin الهام بخش ظهور بسیاری از میم کوین‌های دیگر در بازار شد. برخی از آن‌ها مانند Shiba Inu به‌طور شگفت‌انگیزی در بازار ارز‌های دیجیتال عملکرد بسیار خوبی داشتند.  

بنابراین با خرید ارز دیجیتال کیشو این تغییرات را در این نماد نیز مشاهده می‌کنید. دلیل این تغییرات چشمگیر، این است که مخاطبان جهانی را هدف قرار دهد. همچنین کیشو اینو توانسته است در بازه زمانی کوتاه مدت خود، به نقاط عطف شگفت‌انگیزی دست پیدا کند. به همین منظور DEXخود را ایجاد کرده است و همچنان به دنبال یافتن راه‌هایی برای ایجاد ابزار‌های مفید بوده که در مورد پذیرش کریپتو بسیار مهم است.

 

چرا کریپتو کیشو اینو در حال افزایش است؟

کارشناسان معتقدند خرید ارز دیجیتال کیشو می‌تواند یک گزینه سرمایه‌گذاری سودآور باشد. آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند که کریپتو KISHU می‌تواند افزایش بیشتری پیدا کند. به‌ ویژه با افزایشی که دیگر توکن‌های مبتنی بر میم در حال حاضر شاهد آن هستند.

با فرض ادامه روند صعودی، می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌هایی باشد که باید مراقب آن باشیم به خصوص در سال 2022. پس پیش‌بینی پنج ساله امید رشد چشمگیر را می‌دهد و ممکن است تا سال 2026 شاهد این روند مثبت باشیم.

در خرید ارز دیجیتال باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در این مقاله ما به طور مفصل در مورد ارز‌های دیجیتال مخصوصاً ارز دیجیتال کیشو صحبت کردیم. اگر شما قصد خرید این ارز نوپا را دارید، بهتر است بدانید در بازار‌های سرمایه‌گذاری جهانی باید روحیه ریسک‌پذیری را در خود تقویت کنید. همچنین برای خرید ارز دیجیتال کیشو به دلیل جدید بودن این ارز در بازار، در ابتدا مبلغ کمی را سرمایه‌گذاری و مدیریت کنید و بعد از سودآوری حجم معاملات خود را افزایش دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied