شمانیوز
شما نیوز

آتش سوزی عجیب وانت بار لاکچری

حضور به موقع آتش نشانان در محل آتش سوزی، مانع از سوختن یک دستگاه خودرو وانت بار در خیابان فدائیان اسلام شد.

آتش سوزی عجیب وانت بار لاکچری

به گزارش شمانیوز: در ساعت 12:10 دقیقه پیش از ظهر امروز راننده با استشمام بوی دود از داخل وانت بار در حال حرکت خود، بلافاصله خودرو را در حاشیه امن خیابان توقف کرد و سپس با سامانه 125 تماس گرفته و تقاضای کمک کرد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 90 را به محل حادثه در خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به خیابان غیبی اعزام کرد.​

به گفته نادر طاهری فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو وانت بار از نوع کاپرا در مسیر شمال به جنوب خیابان فدائیان اسلام در حال حرکت بود که به علت نامعلومی از قسمت موتور آن طعمه  آتش سوزی  شد.

وی با اشاره به این که شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به اتاقک وانت بود، ادامه داد: خوشبختانه راننده به محض مطلع شدن از این آتش سوزی، خودرو وانت را به حاشیه امن خیابان منتقل کرده و خود نیز به سرعت خودرو را ترک کرد.

طاهری تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از یک دستگاه خاموش کننده دستی و یک رشته لوله آبدهی، شعله های آتش را مهار کرده و مانع از گسترش آتش و سوختن کامل این وانت بار شدند.

این فرمانده آتش نشانی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی کامل خودرو وانت بار و اطمینان از آتش سوزی مجدد، این وسیله نقلیه باری را به مالک آن تحویل دادند.

وی درخاتمه اعلام کرد که علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied