شمانیوز
شما نیوز

سوالی که هیچکس در شهرداری مشهد پاسخ نمی دهد؛

آیا دریچه تخلیه آب میدان انقلاب مشهد مسدود بوده؟!

آیا دریچه تخلیه آب میدان انقلاب مشهد مسدود بوده؟!

وقوع سیل کم سابقه روزچهارشنبه مشهد ابهامات و سوالات بسیاری درباره عملکرد مدیریت شهرداری مشهد در پیش بینی و مقابله با این بحران در پی داشته است.

به گزارش شمانیوز: یکی از سوالات جدی که هنوز هیچ پاسخ قانع کننده ای توسط مدیران شهری داده نشده، دلیل حجم وسیع آبگرفتگی در زیرگذر تقاطع انقلاب است که متاسفانه منجر به فوت دو شهروند شده است.

شنیده ها حاکی است در زیرگذر این تفاطع یک دریچه کانال جمع آوری آب ۱۰۰۰ اینچی وجود داشته که ظاهرا به دلیل عملیات اجرایی این تقاطع پیش از وقوع سیل بررسی و بازگشایی نشده است و این انسداد باعث جمع شدن حجم بالای آب فقط در این تقاطع در سطح شهر و فجایع پس از آن شده است.

این در حالی است که پس از حضور نیروهای امدادی و آتش نشانی در محل، در ساعات ابتدایی بحران نیز اقدامی برای باز شدن دریچه و تخلیه سیلاب صورت نگرفته و از پمپ های تخلیه استفاده شده است.

کریمدادی عضو شورا نیز در گفت و گو با سایت انتخاب از وجود ۲ لوله بزرگ آب در زیرگذر انقلاب برای تخلیه آب خبر داده اما به مسدود یا باز بودن آنها هیچ اشاره ای نکرده است.

اظهارات تاسف برانگیز مدیر بحران معزول شده شهرداری و منسوب سخنگوی شورای شهر مشهد در کتمان وقوع سیل و شنیده ها درباره عدم آماده باش و جدی نگرفتن وقوع بحران از سوی مدیریت شهری و جانباختن تعدادی از شهروندان جایی برای سکوت در پی گیری این ماجرا برای رسانه ها و الزام پاسخگویی شهردار و اعضای شورای شهر مشهد به مردم باقی نمی گذارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی
تبلیغات متنی