شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز؛

بدعت جدید مجری برگزار کننده نمایشگاه تراکنش؛ ورودی هر خبرنگار ۹میلیون ریال؟! + سند

ششمین نمایشگاه تراکنش ایران امروز ۲۳ دیماه با بدعتی جدید برای ورود برخی از رسانه ها به منظور بازدید و پوشش خبری همراه بود به طوری که هریک از خبرنگاران برای ورود به این دوره از نمایشگاه باید تراکنش مالی 9 میلیون ریالی را با مجریان برگزاری این نمایشگاه برقرار می کرد در غیر این صورت اجازه ورود خبرنگاران برای پوشش خبری داده نمی شد.

بدعت جدید مجری برگزار کننده نمایشگاه تراکنش؛ ورودی هر خبرنگار ۹میلیون ریال؟!  + سند

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری شمانیوز، این نمایشگاه درحالی کلید خورد و آغاز به کار کرد که برای ورود برخی از رسانه ها محدودیت های ویژه ای را لحاظ کرده است به طوری که این رسانه ها برای قدم گذاشتن در نمایشگاه الزاما باید مبلغی بالغ بر 9میلیون ریال به حساب مجری نمایشگاه واریز کنند.

 

12379518_463

بنابراین گزارش،خبرنگارانی که برای پوشش خبری این رویداد که به دلیل حضور استارت آپ ها از اهمیت ویژه ای بر خوردار است ، به محل هتل اسپیناس پالاس آمده بودند با سد تراکنشی مجری این دوره از نمایشگاه تراکنش روبرو شدند.

بی تردید پوشش خبری این نمایشگاه می تواند در شناساندن استارت آپ های نوپا به سایر شرکت ها برای حضور در بازار کسب و کار مهم و حائز اهمیت باشد اما سیاست و منش جدید مجریان برگزاری ششمین دوره از نمایشگاه تراکنش ایران سد محکمی را در برابر این هدف قرار داد.

هر سال آبان‌ماه فصل برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران است. امسال نیز در اواخر بهار برنامه‌های نمایشگاه امسال با حضور معاون فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد و فرایند اجرایی این رویداد فناوری‌های بانکی، مالی و پرداخت نیز در اواخر مهرماه آغاز شد.

نمایشگاه امسال با رویکرد سال‌های گذشته، اما با تفاوت‌های اجرایی توسط  امین بیات، مجری نمایشگاه تراکنش همراه شد که شاید اهم آن جلوگیری از حضور خبرنگاران برای پوشش خبری به بهانه هایی چون اخذ مبلغی بالغ بر 9میلیون ریال است.

لازم به توضیح است: شرکت‌ توسعه سرمایه‌گذاری شبا، شبکه الکترونیکی پرداخت کارت(شاپرک)، ایرانسل، ایران‌کالا، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، آیریک تجارت نصف‌جهان، داده‌ورزی سداد، آُسان پرداخت، تریبون، یکتانت، بانک مسکن، فین‌تکس سنتر، بازارچه یکپارچه تبادل رمزارز امین از جمله حامیان ششمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران هستند.

 

تکمیلی // 

بنابر گزارش تکمیلی خبرنگار ما این مبلغ ورودی برای تمام متقاضیان بوده است و تنها مخصوص خبرنگاران نبوده است . 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی