شمانیوز
شما نیوز

دسر ژله بستنی

برای پذیرایی عید این دسر خاص رو تهیه کن | طرز تهیه دسر ژله بستنی با طعمی معرکه

در خبر زیر به شما طرز تهیه دسر ژله بستنی خاص و متفاوت مناسب برای پذیرایی عید را آموزش می دهیم.

برای پذیرایی عید این دسر خاص رو تهیه کن | طرز تهیه دسر ژله بستنی با طعمی معرکه

به گزارش شمانیوز :دسر ژله بستنی یکی از دسرهای سرد و خنک معروف است که شامل طبقاتی از ژله، بستنی و تنقلات دیگر است. دسر ژله بستنی معمولاً با استفاده از قالب‌های مخصوص اجرا می‌شود و مواد مختلفی مانند توت فرنگی، پودر پسته، شکلات و... به آن اضافه می‌شود. طرز تهیه و دکوراسیون این دسر ژله بستنی جذاب و جالب است و می‌توان به سادگی در منزل تهیه شود. این دسر ژله بستنی سرد و خوشمزه، در بیشتر مراسم‌ها و جشن‌های خانوادگی و رفاهی مانند سالگردها و عید‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.در ادامه برای طرز تهیه دسر ژله بستنی همراه ما باشید.

مواد لازم 

  • آب جوش: ۲ لیوان
  • بستنی وانیلی: ۲ لیوان
  • پودر ژله با طعم دلخواه: ۲ بسته

ژله بستنی

طرز تهیه

در اولین مرحله از طرز تهیه دسر با ژله و بستنی باید یکی از بسته‌های ژله را با یک لیوان آب جوش ترکیب کنید. ژله و آب جوش را خوب هم بزنید تا ذرات ژلاتین در آب حل شود. توجه داشته باشید که به ازای هر بسته ژله به یک لیوان بستنی نیاز دارید.

بعد از این که ژلاتین کاملا در آب جوش حل شد، در این مرحله از طرز تهیه ژله بستنی مرحله به مرحله باید بستنی نرم شده و کاملا آبکی را با ژله ترکیب کنید و مواد را خوب هم بزنید تا ترکیب یکدستی ایجاد شود.

در این مرحله از طرز تهیه ژله بستنی دو رنگ باید ترکیب ژله بستنی را در لیوان‌های مورد نظر بریزید و تا نیمه لیوان پر کنید. سپس لیوان‌ها را در یخچال قرار دهید تا برای چند ساعت ژله‌ها سفت شوند.

بعد از چند ساعت که ژله بستنی شما تقریبا خودش را گرفت، نوبت درست کردن ژله ساده است. در این مرحله باید پودر ژله را با یک لیوان آب جوش ترکیب کنید و خوب هم بزنید. سپس یک لیوان آب سرد به آن اضافه کنید.
ژله را روی لایه ژله بستنی بریزید و لیوان‌ها را دوباره در یخچال قرار دهید تا ژله‌ها سفت شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی