شمانیوز
شما نیوز

پاستا مرغ

ده دقیقه ای یک پاستا فوری بپز | طرز تهیه پاستا مرغ خوشمزه با طعمی عالی

در خبر زیر به شما طرز تهیه پاستا مرغ سریع و فوری را آموزش میدهیم.

ده دقیقه ای یک پاستا فوری بپز | طرز تهیه پاستا مرغ خوشمزه با طعمی عالی

به گزارش شمانیوزپاستا مرغ یکی از انواع غذاهای بسیار محبوب و پر طرفدار در سراسر جهان است.پاستا مرغ بسیار سریع و راحت آماده میشود.   پاستامرغ مانند لازانیا اصالتی ایتالیایی دارد.پاستا مرغ به دلیل طعم خوبش در سراسر جهان به عنوان یک غذای بین المللی شناخته می شود. برای طرز تهیه پاستا مرغ همراه ما باشید. 

موادلازم 

پاستا 500 گرم
قارچ 200 گرم
سینه مرغ 1 عدد
شیر esl 1 فنجان
سیر 1 حبه
آب مرغ 1 لیوان
پنیر پارمزان یک چهارم فنجان
آرد سفید 2 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه به اندازه کافی
جعفری و کره به اندازه کافی

طرز تهیه

  1. در گام اول باید استخوان‌های سینه مرغ را به طور کامل خارج کنید. حالا مرغ را به شکل نوار‌های منظمی ببرید. طول نوارها باید 4 سانتی متر و عرض آن‌ها دو سانتی متر باشد. البته این نحوه خرد کردن کاملا سلیقه‌‌ای است و می‌توانید آن را به شکل‌های دیگری هم خرد کنید.

  2. قارچ‌ها را به شکل ورقه‌‌ای خرد کرده و با کره رامک تفت دهید. بعد از آن مرغ را با کمی نمک و فلفل سیاه به قارچ‌ها اضافه کرده و آن را هم سرخ کنید. رنگ مرغ باید در این مرحله کاملا تغییر کند.

  3. حالا قابلمه حاوی مرغ و قارچ را کنار بگذاری و برای درست کردن سس پاستا آماده شوید.

  4. یک قابلمه بردارید و آن را روی اجاق گاز بگذارید. آرد را به همراه کره داخل روغن تفت دهید. در این مرحله ارد باید کمی تغییر رنگ دهد. حالا شیر esl را مرحله به مرحله و خیلی آهسته به آن اضافه کنید.

  5. مخلوط آماده شده سس پاستای شما خواهد بود. باید آن را مرتب هم بزنید تا مواد به خوبی ترکیب شده و در نهایت سس به جوش آید.

  6. یک قابلمه پر از آب کنید و اجازه دهید روی اجاق به جوش آید. حالا سیر را به همراه روغن مایع و کمی نمک به قابلمه اضافه کنید. بعد از به جوش آمدن آب قابلمه، تمام پاستاها را داخل آن بریزید. معمولا زمان پخت پاستا روی بسته آن نوشته شده است. در نهایت هنگامی که احساس کردید پاستا کاملا مغز پخت شده، آن را خاموش کنید.

  7. معمولا پاستاها بین 5 تا 10 دقیقه مغز پخت می‌شوند. بعد از پخته شدن پاستا یک قابلمه برداشته و مرغ و قارچ را به همراه آب مرغ به آن اضافه کنید. حالا پاستا پخته شده را هم به قابلمه اضافه کنید. در نهایت سس پاستا را با پنیر پامیزان داخل قابلمه بریزید و خیلی آرام همه مواد را هم بزنید.

  8. بعد از آن که مواد را به خوبی ترکیب کردید، درب قابلمه را ببندید. اجازه دهید پاستا برای 25 دقیقه استراحت کند، با این کار پاستا بهتر جا می‌افتد. البته لازم است تا چند بار درب قابلمه را برداشته و مواد را کمی زیر و رو کنید.

  9. پاستا مرغ و قارچ شما آماده است! آن را از روی حرارت بردارید و در ظرف سرو بریزید.

10.این طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ یکی از ساده‌ترین و پرطرفدارترین روش‌ها برای پخت پاستا بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی