شمانیوز
شما نیوز

پاستا پنیری

درست کردن یک پاستا پنیری خوشمزه و عالی / درست کردن پاستا حوشمزه به سبک پیتزایی

درست کردن یک پاستا پنیری خوشمزه و عالی / درست کردن پاستا حوشمزه به سبک پیتزایی

طرز درست کردن یک پاستا پنیری خوشمزه و عالی این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

به گزارش شمانیوز: پاستا پنیری با مرغ یکی از غذا های فست فودی و بسیار خوشمزه می باشد که از ترکیب پاستا و مرغ و پنیر تهیه شده است و شما می توانید برای شام یا نهار این غذای خوشمزه را تهیه کنید. پاستا پنیری با مرغ داخل فر تهیه می شود و همانند لازانیا در همان ظرفی که پخته می شود سرو می شود و شما می توانید یک غذای متفاوت خوشمزه در خانه تهیه کنید. پاستا پنیری با مرغ را می توایند با پاستا فرمی دلخواه تهیه کنید و اگر طعم و مزه غذا های پنیری و فست فودی را دوست دارید عاشق این غذا خواهید شد و همچنین پاستا پنیری با مرغ گزینه خوبی برای مهمانی می باشد.

مواد لازم برای تهیه پاستا پنیری با مرغ

پاستا ۱ بسته

سینه مرغ ۱ عدد

پیاز ۱ عدد

فلفل دلمه ۱ عدد

گوجه فرنگی ۳ عدد

پنیر ورقه ای یا رنده شده به مقدار لازم

ذرت ۱/۴ پیمانه

ماست ترش ۴ ق غذا خوری

اسفناج به دلخواه ۱ دسته

نمک، فلفل سیاه، پودر سیر، آویشن به مقدار لازم

مرحله اول: پخت مرغ

ابتدا باید سینه مرغ را بدون استخوان کنید و به صورت مکعبی یا خلالی ریز خرد کنید. پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه به همراه کمی روغن و زردچوبه اضافه کنید و تفت دهید تا پیاز سبک شود و بعد مرغ را به همراه ادویه های گفته شده اضافه کنید و تفت دهید تا مرغ تغییر رنگ و پخته شود.

مرحله دوم: افزودن فلفل دلمه

در ادامه فلفل دلمه را بشورید و نگینی ریز خرد کنید و داخل تایه کمی تفت دهید تا نرم شود و در ادامه گوجه فرنگی را پوره یا رنده کنید و به مواد اضافه کنید و برای ۳ دقیقه تقت دهید تا آب اضافه گوجه کشیده و خوشرنگ شود. ماست را اضافه کنید و حرارت را زیاد کنید.

مرحله سوم: تهیه پاستا

داخل یک قابلمه آب جوش بیاورید و زمانی که قل زد کمی نمک و روغن اضافه کنید و پاستا فرمی خود را افزوده و صبر کنید طبق نوشته بسته بندی پخته و نرم شود و بعد آبکش کنید و روی آن آب سرد بگیرد و زمانی که ماست را اضافه کردید حباب زد باید پاستا را اضافه کنید.

مرحله چهارم: تهیه پاستا پنیری با مرغ

اسفناج را ریز خرد کنید و به همراه ذرت به مواد اضافه کنید. کف ظرف مورد نظر را جرب کنید و از مواد پاستا داخل آن بریزید و روی مواد را با پنیر ورقه ای یا رنده شده بپوشانید و در فر از قبل گرم شده به مدت ۲۵ دقیقه با دمای ۱۸۰ قرار دهید تا پنیر ذوب شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی