شمانیوز
شما نیوز

اسموتی

طرز تهیه اسموتی میوه های تابستانی / تو تابستان بهراحتی یک اسموتی خوشمزه درست کن

طرز تهیه اسموتی میوه های تابستانی / تو تابستان بهراحتی یک اسموتی خوشمزه درست کن

طرز درست کردن یک اسموتی خوشمزه و خنک برای تابستان در ادامه مشاهده خواهید کرد.

به گزارش شمانیوز: اسموتی های انواع و اقسام مختلفی دارند و شما می توانید با انواع میوه ها و بستنی و شیر یک اسموتی خوشمزه و خنک و گوارا در فصل تابستان به راحتی در خانه تهیه کنید. اسموتی در دهه ۱۹۸۰ کم کم پا به این دنیا گذاشت و با انواع آب میوه و سبزیجات و پودر های پروتئین و ویتامین این اسموتی تهیه می شدند و شما می توانید از شیرین کننده های مختلف مانند بستنی وانیلی یا شیر و شکر یا خامه قنادی برای شیرین شدن اسموتی ها استفاده کنید و آن ها را داخل لیوان های شیشه ی بلند بریزید و در فصل تابستان آن ها را سرو کنید. این اسموتی بسیار راحت است و شما می توانید با میوه های تابستانی مانده در یخچال یک نوشیدنی خنک و جذاب تهیه کنید که طعم و مزه عالی دارد و گزینه خوبی نیز برای پذیرایی و مهمانی است و به واسطه داشتن شاتوت و توت فرنگی رنگ بنفش فوق العاده ی به خود می گیرد.

مواد لازم
موز ۱ عدد
توت فرنگی ۶ عدد
توت سیاه ۱/۲ پیمانه
شیر ۱/۲ پیمانه
بستنی وانیلی ۱/۲ پیمانه
مرحله اول: آماده سازی میوه ها
ابتدا باید موز را پوست کنید و خرد کنید. توت فرنگی ها را نیز بشورید و برگ توت فرنگی را بگیرید و اگر قسمتی از توت فرنگی خراب است با چاقو بگیرید. توت سیاه را نیز بشورید و دم آن را بگیرید.

 

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد
در ادامه موز و توت فرنگی و توت را به همراه شیر و بستنی وانیلی داخل مخلوط کن بریزید و میکس کنید تا مواد پوره شود و بعد داخل لیوان بریزید و به همراه تزیین توت فرنگی و موز این اسموتی خوشمزه را میل کنید. نوش جان

 

مواد لازم اسموتی میوه فصل مقوی
موز ۱ عدد
شاه توت ۱/۳ لیوان
توت فرنگی خرد شده ۱/۴ لیوان
جو دو سر ۳ ق غذا خوری
کره بادام زمینی ۱ ق غذا خوری
شیر ۱/۲ لیوان
دارچین به دلخواه
طرز تهیه اسموتی میوه فصل مقوی
مرحله اول: آماده سازی
ابتدا باید همه میوه ها مورد نظر را برش بزنید و در یک ظرف دربسته قرار دهید و برای نیم ساعت تا یک ساعت داخل فریزر قرار دهید تا یخ زده شود.

مرحله دوم: میکس کردن مواد

در ادامه میوه ها را به همراه کره و جو و شیر و دارچین داخل مخلوط کن بریزید و مواد را میکس و پوره کنید تا یکدست شود و بعد داخل لیوان ریخته و سرو کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی