شمانیوز
شما نیوز

پیتزا

طرز تهیه کرپ پیتزا ساده و خوشمزه / طرز درست کردن یک کرپ پیتزا خوشمزه

طرز تهیه کرپ پیتزا ساده و خوشمزه / طرز درست کردن یک کرپ پیتزا خوشمزه

طرز درست کردن یک کرپ پیتزا خوشمزه و عالی این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

به گزارش شمانیوز: یکی از خوشمزه ترین پیتزا ها و سریع ترین روش های تهیه پیتزا در منزل می باشد. شاید شما تا حالا کرپ تهیه کردید با شکلات یا انواع مختلف این بار داخل کرپ با مواد پیتزا که به دلخواه می توانید هر کدام از مواد داخلش را تغییر بدهید درست خواهیم کرد. بعضی روزها شاید دلتون هوس پیتزا کند ولی بدلیل وقت گیر بودن خمیر از درست کردن آن منصرف می شوید ولی با تهیه کرپ پیتزا شما به راحتی در منزل کرپ پیتزا تهیه کنید. تنوع در غذاها باعث لذت در آشپزی می شود.

مواد لازم 
آرد ۱ پیمانه
شیر ۲ پیمانه
تخم مرغ ۱ عدد
روغن مایع ۲ ق غذا خوری
کره به مقدار لازم
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
مواد لازم برای مواد میانی
ژامبون ۵ ورقه
ذرت ۱/۲ پیمانه
فلفل دلمه ۱ عدد
پنیر پیتزا ۱ پیمانه
نمک و فلفل سیاه و آویشن به مقدار لازم
ژامبون ۵ ورقه
ذرت ۱/۲ پیمانه
فلفل دلمه ۱ عدد
پنیر پیتزا ۱ پیمانه
نمک و فلفل سیاه و آویشن به مقدار لازم

مرحله اول: تهیه کرپ

ابتدا داخل کاسه تخم مرغ را با همزن دستی بزنید تا از حالت لختگی خارج شود سپس به ترتیب روغن مایع و شیر را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود سپس آرد از قبل الک شده را همراه با نمک و فلفل سیاه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مایع یکدست بدست بیاد سپس از صافی رد کنید تا گوله آرد کاملا حل شود و مایه یکدستی بدست بیاد.

مرحله دوم: تهیه مواد پیتزا

ژامبون را نگینی خرد کنید یا خلالی داخل کاسه ای بریزید سپس فلفل دلمه ای نگینی شده را اضافه کنید و ذرت های بخارپز شده را افزوده و در انتها پنیر پیتزا را به همراه نمک و فلفل سیاه و آویشن اضافه کنید و مخلوط کنید.

مرحله سوم: پخت کرپ پیتزا

داخل تابه مقداری کره ریخته و کاملا با قلمو چرب کنید و اجازه دهید تابه داغ شود سپس با یک ملاقه از مایه کرپ را داخل تابه بریزید و تابه را بچرخانید تا مایه تمام تابه را در بر بگیرد وقتی روی کرپ حباب زد کرپ را برگردانید سپس از مواد پیتزا در یک طرف کرپ بریزید و پس از چند دقیقه که کرپ پخت شده آن را به سمت دیگر جمع کنید یا می توانید کرپ ها را حاضر کنید مواد پیتزا را داخلش ریخته و رول کنید و برای چند دقیقه داخل فر بگذارید تا پنیر آب شود به همین ترتیب تمام مواد کرپ را تهیه می کنیم در ظرف سرو گذاشته همراه با سس کچاب میل کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی