شمانیوز
شما نیوز

کیک

طرز تهیه کاپ کیک با مغز کرمفیل پف / درست کردن یک کیک خوشمزه قنادی

طرز تهیه کاپ کیک با مغز کرمفیل پف / درست کردن یک کیک خوشمزه قنادی

آموزش درست کردن یک کیک خوشمزه و قنادی این اموزش خوشمزه را از دست ندهید.

به گزارش شمانیوز: کاپ کیک ها جزء شیرینی های بسیار محبوب و خوشمزه هستند که طعم و مزه بسیار خوبی دارند و شما می توانید با میوه یا در طعم های شکلاتی و وانیلی این کیک های خوشمزه را تهیه کنید و این بار قرار است با کرمفیل این کاپ کیک خوشمزه را تهیه کنید. کرمفیل یک نوع کرم بسیار خوشمزه و راحت است که می توانید خودتان به آسانی در منزل تهیه کنید و یا می توانید به صورت آماده در لوازم قنادی های این کرمفیل را تهیه و برای انواع نان و شیرینی و کیک استفاده کنید.

مواد لازم برای کرمفیل
شیر ۱ پیمانه
نشاسته ذرت ۳ ق غذا خوری
شکر ۴ ق غذا خوری
کره ۲ ق غذا خوری
وانیل ۱/۲ ق چای خوری
مواد لازم برای کاپ کیک
آرد ۱ و ۲/۳ پیمانه
شکر ۳/۴ پیمانه
تخم مرغ ۳ عدد
شیر ۱/۲ پیمانه
روغن مایع ۱/۲ پیمانه
واینل ۱/۲ ق چای خوری
بیکینگ پودر ۱ ق غذا خوری سر پر

مرحله اول: تهیه کرمفیل

برای درست کردن کرمفیل اول شیر ،نشاسته ذرت،شکر و کره را روی حرارت ملایم گذاشته مدام هم زده که گلوله نشود و غلیظ شود (غلظت کرمفیل باید از فرنی بیشتر باشد) و بعد وانیل را اضافه کرده ،حرارت رو خاموش کرده مواد را توی ظرف دیگه ریخته سلفون کشیده تا رویه نبنده و‌ خنک شود.

 

مرحله دوم:هم زدن مواد

در ادامه باید تخم مرغ ها را به همراه وانیل و شکر با همزن برقی با دور تند بزنید تا کرمی رنگ و کشدار شود و بعد دور گیری کنید تا بوی زهم تخم مرغ نیز گرفته شود سپس شیر و روغن مایع را به ترتیب به مواد اضافه کنید و در حد مخلوط شدن مواد هم بزنید.

 

مرحله سوم: تهیه مایه کاپ کیک

در ادامه باید آرد و بیکینگ پودر را باهم مخلوط کنید و سه بار الک کنید و طی سه مرحله به مواد اضافه کنید و با لیسک به صورت دورانی مواد را مخلوط کنید. حالا مواد را داخل قالب پای یا کاپ کیک بریزید به طوری که ۲/۳ قالب با مواد پر شود می توانید از کسپول های کاغذی کف قالب استفاده کنید و از کپسول های مقوایی استفاده کنید که نیازی به قالب دیگر ندارد.

مرحله چهارم: تهیه کاپ کیک کرمفیلی

در ادامه باید کرمفیل تهیه شده را داخل قیف بریزید و روی کاپ کیک های به صورت دورانی یا شکل بریزید و در فر از قبل گرم شده به مدت ۴۰ الی ۳۵ دقیقه با دمای ۱۸۰ زمان دهید تا پخته شود  بعد از قالب خارج کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی