شمانیوز
شما نیوز

کاربرد قرص دابل بول چیست ؟ + عوارض

قرص دابل بول نیچرز اونلی مکملی است انرژی زا و افزایش دهنده استقامت بدن موجب که ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان خستگی های ناشی از سرطان و کاهش فشار خون، در افزایش باروری آقایان، افزایش و مقابله با برخی علایم یائسگی و سلامت جنسی در زنان نقش موثری دارد.

کاربرد قرص دابل بول چیست ؟ + عوارض

قرص دابل بول نیچرز اونلی مکملی است انرژی زا و افزایش دهنده استقامت بدن موجب که ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان خستگی های ناشی از سرطان و کاهش فشار خون، در افزایش باروری آقایان، افزایش و مقابله با برخی علایم یائسگی و سلامت جنسی در زنان نقش موثری دارد.

 

دابل بول نیچرز اونلی مکملی است انرژی زا و افزایش دهنده استقامت بدن موجب که ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان خستگی های ناشی از سرطان و کاهش فشار خون، در افزایش باروری آقایان، افزایش و مقابله با برخی علایم یائسگی و سلامت جنسی در زنان نقش موثری دارد. مهم ترین ماده ای که این مکمل را از مکمل های دیگر مستثنا می کند وجود جینسنگ و گوارانا است.

 

از گوارانا نیز به عنوان انرژی زا استفاده می کردند، اما بعدها براساس آزمایشات مکرر، مشخص شد که گوارانا روی خستگی ناشی از ام اس و شیمی درمانی نیز، موثر است. غیر از بیمارهایی که ذکر شدند، این گیاهان روی رفع خستگی افراد عادی هم تاثیر بسزایی دارند.

قرص دابل بول برای رفع خستگی و استرس مورد استفاده قرار می گیرد (خستگی ناشی از ام اس و شیمی درمانی، بیماری های مزمن و خستگی های روزانه). مکانیسمی که در آن قرار دارد این است که وقتی درمعرض استرس قرار داریم، کورتیزول بالا رفته که متقابلا استرس و فشارخون هم بالا می رود که روی قلب تاثیر خواهد گذاشت. این تاثیرات به هیچ عنوان جنبه مثبتی ندارند و با عوارض برای فرد همراه هستند.

 

ترکیبات قرص دابل بول نیچرز اونلی

مالتودکسترین، میکروکریستالین سلولز، نشاسته، کلوئیدال آنهیدروس سیلیکا، منیزیم استئارت، کراس پوویدون، هایپروملوز، تری استین، اتیل سلولز، تالک، تیتانیوم دی اکساید، اکسید آهن قرمز، اکسید آهن سیاه، تائورین، گوارانا، جینسینگ

 

اشاره ای به خواص جینسینگ

این داروی گیاهی از راه های مختلفی می تواند روی سلامت افراد تاثیر بگذارد. برخی از این خواص عبارتند از: تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان خستگی ناشی از سرطان و همچنین کاهش فشارخون. علاوه بر این برخی مقالات علمی ثابت کرده اند که جنسینگ می تواند برای درمان خستگی، افزایش هشیاری و مقابله با برخی علائم یائسگی مفید باشد.

 

قویت کننده سیستم ایمنی

مکمل دابل بول در رفع خستگی و تقویت سیستم ایمنی تاثیر دارد! در مرحله اول برای رفع خستگی و استرس این مکمل مورد استفاده قرار می گیرد (خستگی ام اس و شیمی درمانی و بیماری های مزمن و روزانه). مکانیسمی که در آن قرار دارد این است که وقتی درمعرض استرس قرار داریم، کورتیزول بالا رفته که متقابلا استرس و فشارخون هم بالا می رود که روی قلب تاثیر خواهد گذاشت. این تاثیرات به هیچ عنوان جنبه مثبتی ندارند و با عوارض برای فرد همراه هستند. نقش جینسینگ در مکمل دابل بول، این است که میزان کورتیزول را در بدن کاهش داده و از طریق ادرار آن را دفع می کند که از این طریق شرایط بدن را به حالت نرمال بازمی گرداند. عملکرد این مکمل به این صورت است که بدون آنکه انرژی مضاعف به بدن ببخشید خستگی را از بدن خارج می کند. فراموش نکنید که این دارو انرژی زا نیست بلکه با ترکیباتی که دارد برای رفع خستگی موثر است. نوشابه های انرژی زا به بدن کالری می دهند در صورتی که مکمل دابل بول قادر است چرخه های انرژی زای بدن را دوباره فعال و از آن طریق روی رفع خستگی تاثیرگذار باشد.

 

یائسگی و سلامت میل جنسی

به خستگی دوران یائسگی با مکمل دابل بول پایان دهید ,در این دوران بانوان سه مرحله را پشت سر می گذارند؛ قبل از یائسگی، یائسگی و بعد از یائسگی. در تمام این دوران میزان استروژن بالا و پایین می شود که درنهایت میزان این هورمون پایین آمده و در آخر به جایی می رسد که متوقف می شود. زمانی که استروژن بدن پایین باشد امکان بروز برخی مشکلات هم شایع خواهد بود. ازجمله میل جنسی کاهش پیدا می کند، چراکه در نبود استروژن، ترشحات مخاطی سلول های واژینال شدیدا کاهش پیدا کرده و علاوه بر آن ضخامت سلول ها هم پایین می آید و در نتیجه احساس سوزش و خارش در واژن ایجاد میگردد. جینسینگ موجود در مکمل دابل بول می تواند تاثیر مثبتی روی این مشکل بگذارد چرا که جینسینگ عملکردی شبیه استروژن دارد، یعنی روی هورمون به هیچ عنوان تاثیر نمی گذارد اما در بهبود سلامت جسمانی و جنسی تاثیر گذار است. یکی دیگر از عوارض شایع در دوران یائسگی، افسردگی است که در برخی مواقع افسردگی نیست بلکه موضوعی تلقینی است. جینسینگ در برطرف کردن این مشکل هم نقش دارد.

افزایش میل جنسی

مکمل دابل بول در افزایش میل جنسی نه تنها در خانم ها بلکه در آقایان هم تاثیرگذار است. با مصرف این مکمل میزان نیتریک اکساید بالا رفته که به دنبال آن مشکل نعوظ هم برطرف خواهد شد.

ناباروری آقایان

اگر مشکل ناباروری ناشی از کاهش میزان اسپرم باشد این مکمل می تواند در رفع این مشکل کمک بسزایی داشته باشد، زیرا میزان اسپرم و همینطور تستسترون را به صورت طبیعی بالا برده و عوارض جانبی هم به همراه ندارد

 

ویژگی های قرص دابل بول نیچرز اونلی

  • سبب تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان خستگی های ناشی از سرطان و کاهش فشار خون
  • افزیش باروری در آقایان، افزایش و مقابله با برخی علائم یائسگی و سلامت جنسی در زنان
  • حاوی ویتامین های گروه B تائورین، جینسینگ و گوارانا
  • مکملی انرژی زا و افزایش دهنده استقامت بدن
  • دارای اثرات بالقوه بر روی آگاهی و قدرت درک
  • تقویت تولید هورمون کورتیزون

 

عوارض جانبی قرص دابل بول

در صورت مشاهده درد قفسه سینه، افزایش ضربان قلب، گیجی، تورم دست و پاها، حساسیت پستان، و بی نظمی قاعدگی از مصرف دارو خودداری فرمایید. مصرف قرص در شب ممکن است باعث بی خوابی شود.

 

توصیه و هشدار مصرف قرص دابل بول

زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف دابل بول با پزشک خود مشورت کنند.
در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف دابل بول با پزشک مشورت نمایید.
مقدار توصیه شده دابل بول را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
مصرف این محصول برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود.

 

لطفا دقت کنید

از جویدن قرص و مصرف بیش از مقدار توصیه شده خودداری نمایید.

در صورت بارداری و شیردهی قبل از مصرف حتما با پزشک مشورت نمایید.

دور از دسترس کودکان در جای خشک و خنک، در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

در صورت مشاهده درد قفسه سینه، افزایش ضربان قلب، گیجی، تورم دست و پاها، حساسیت پستان، و بی نظمی قاعدگی از مصرف دارو خودداری فرمایید.

مصرف هم زمان با داروهای ضد بارداری، می تواند غلظت سرمی ویتامین B12 را کاهش دهد.

داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی، مهار کننده های گیرنده هیستامینی و مهار کننده های پمپ پروتئینی می تواند جذب ویتامین B12 را کاهش دهند.

 

شرایط نگهداری دابل بول

دور از دسترس کودکان، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

 

منبع : ساعد نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied