شمانیوز
شما نیوز

کنایه داماد روحانی به اظهارات اخیر کدخدایی

داماد رئیس‌جمهور به سخنان اخیر سخنگوی شورای نگهبان واکنش نشان داد.

کنایه داماد روحانی به اظهارات اخیر کدخدایی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از برترین ها: داماد رئیس‌جمهور به سخنان اخیر سخنگوی شورای نگهبان واکنش نشان داد.

 

کامبیز مهدی‌زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«آقای کدخدایی! نمی‌دانستم مدال آوردن در دنیا و بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در کانادا و آمریکا و نسبت داشتن با رئیس جمهور محترم، باعث عدم احراز صلاحیت بنده از منظر شما می شود! اما در عجبم که افرادی که پرونده آنها در سال 84 در دست آقای روحانی بود و نگذاشت منتشر شود، چطور تایید شده‌اند! نسبت داشتن با کسی نباید باعث تایید یا رد صلاحیت شود، اما چرا جاده شما یکطرفه است؟ خبرنگاران از آقای ربیعی در مورد این پرونده سوال کنند.»

روز گذشته عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توییتر در نقد سخنان رئیس جمهور درباره احراز صلاحیت کاندیداهای مجلس نوشته بود: «جنجال برای تایید افراد فاقد صلاحیت تازگی ندارد، اما پیشگامی رییس جمهور در این پروژه ضدملی تاسف بار است. البته نمی دانستیم عدم تایید بستگان به معنی حذف جناح های دیگر است.»

حسن روحانی در جلسه هیات دولت گفته بود: همه آنهایی که در این انتخابات نقش دارید از شما خواهش می‌کنم، آن جایی که روشن است تا صلاحیت فردی رد شود، آنرا رد کنید اما آن جاهایی که نامشخص است یا احتمالات ضعیف است، مردم را ناراحت نکنید، به مردم نگوییم که در برابر یک صندلی مجلس ۱۷ نفر، ۱۷۰ و یا۱۷۰۰ نفر کاندیدا هستند ، ببینیم از چند جناح ۱۷۰۰ نفرکاندیدا هستند؟ ۱۷ نفر از چند جناح، از یک جناح؟ اینکه انتخابات نمی‌شود. مثل اینکه در مغازه‌ای از یک جنس، ۲ هزار عدد وجود داشته باشد.

رییس جمهور اضافه کرد: مردم تنوع می‌خواهند. بگذارید در میدان انتخابات همه احزاب و گروه‌ها شرکت کنند، قطعا ضرر نمی‌کنید. با یک جناح نمی‌شود، کشور را اداره کرد. کشور متعلق به همه است. اگر تمام ۸۳ میلیون متحد باشیم و یک نفر مخالف، باید تلاش کنیم آن یک نفر را هم جذب کنیم. یک نفر مخالف هم برای ما زیاد است در حالیکه شما یک جناح و جمعیت بزرگ را مخالف می‌کنید. باید حواسمان را جمع کنیم.

این اظهارات کدخدایی واکنش محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب مجلس را هم در پی داشت.

 

کنایه داماد روحانی به سخنان کدخدایی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied