شمانیوز
شما نیوز

سخنان فرمانده کل سپاه و سردار حاجی زاده بعد از نماز جمعه

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به اتحاد نیاز داریم و این‌که قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دستهایمان در دست هم باشد به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم و مسیر مقاومت را کاملا طی کنیم.

سخنان فرمانده کل سپاه و سردار حاجی زاده بعد از نماز جمعه

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل از ایسنا : سردار سلامی در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب گفت: ما اول از همه به قلب‌های محکم مردم ایران نیاز داریم که دل‌هایشان باید آرام، مطمئن و امیدوار باشد.

 

وی افزود: ما دشمن را خیلی به عقب بردیم و کشور هم به مرحله‌ای از سرافرازی و ثبات رسیده است. ما به اتحاد نیاز داریم و این‌که قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دستهایمان در دست هم باشد به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم و مسیر مقاومت را کاملا طی کنیم. ما به تحربه‌های قوی و نزدیک دریافتیم که راه عبور ما از فراز اراده  دشمن ایستادگی است اما نه ایستادگی در سکون بلکه ایستادگی در حال حرکت.

سردار سلامی گفت: باید جلو برویم و ایران را بسازیم و پیشرفته کنیم و آن را به نماد یک کشور درخشان در عالم تبدیل کنیم و این هدف را تعقیب می‌کنیم و این از هدف‌هایی است که ما به آن زود می‌رسیم.

سردار حاجی‌زاده: مردم امیدشان را از دست ندهند

همچنین   سردار حاجی زاده در حاشیه نماز جمعه این هفته تهران به امامت مقام معظم رهبری با بیان این‌که "فقدان حاج قاسم برای همه سخت است" اظهار کرد: اما نیروهای مسلح اعم از هوافضا، قدس و نیروی زمینی هر کدام نماد و پیشانی‌ای دارند که ممکن است حاج قاسم، سلامی، حاجی زاده باشد اما واقعا افراد به درد بخور و کاری در این نیروها هستند که اساسا کار دست آنهاست و با نبود حاج قاسم و شهید مقدم و حاجی زاده و امثالهم اتفاقی نمی‌افتد.

وی تاکید کرد که این مسیر نورانی ادامه می‌یابد و مردم امیدشان را از دست ندهند و احساس نکنند که شکافی ایجاد می‌شود و کارها از دور خارج می‌شود. تازه بچه‌هایی که از گذشته پای کار بودند با انگیزه بیشتر به میدان می‌آیند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محسن

    بسیارعالی