شمانیوز
شما نیوز

سجادی در گفتگو با شمانیوز:

کاندیداها با تیم و برنامه قوی اعتماد عمومی را جلب می‌کنند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری با تیم و برنامه قوی می‌توانند در افزایش مشارکت مردم انتخابات تأثیرگذار باشند.

کاندیداها با تیم و برنامه قوی اعتماد عمومی را جلب می‌کنند

سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، اظهار داشت: جنس انتخابات مجلس با جنس انتخابات ریاست جمهوری بسیار متفاوت است؛ زیرا مردم می‌خواهند یک پست قدرتمندی را انتخاب کنند.

وی افزود: فردی که رئیس جمهور می‌شود، اختیارات وسیعی دارد و می‌تواند کشور را به لحاظ پیشرفت دچار تحولات اساسی و گسترده‌ای قرار دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: اگر فردی به لحاظ برنامه‌های اقتصادی هدفمند عمل کند و دارای تیم قوی باشد، می‌تواند به بهترین نحو ممکن عمل کند و مناسب ریاست جمهوری خواهد بود.

سجادی معتقد است که کاندیداها باید برنامه‌محور عمل کنند و از شعار و وعده‌های بی‌سرانجام فاصله بگیرند؛ زیرا به واسطه برنامه‌های کارآمد آنها، امید مردم به آینده بیشتر خواهد شد و مردم امیدوار می‌شوند که آینده خوبی در انتظار آنهاست.

او بیان داشت: برنامه کاندیداها حتماً نباید طولانی و مفصل باشد، بلکه با یک برنامه مختصر و مفید که به مردم ارائه می‌دهند، می‌توانند اطمینان عمومی را جلب کنند و بعد از اینکه انتخاب شد، برنامه‌های خود را بسط و توسعه دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا از تبلیغات مناسب انتخاباتی به عنوان یکی دیگر از ابزارهای کارآمد برای جلب مشارکت عمومی نام برد و گفت: مردم همیشه در مواقع حساس و سرنوشت‌ساز حاضر شده‌اند و امسال هم با توجه به حساسیت بالای شرایط، در انتخابات مشارکت حداکثری خواهند داشت؛ زیرا مشارکت موضوع مهمتری نسبت به انتخاب فرد است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied