شمانیوز
شما نیوز

گروگان‎گیری

ضربه سپاه به باند گروگان‎گیری در آذربایجان‌غربی

قرارگاه حمزه سیدالشهدا: با اقدام اطلاعاتی در شهرستان خوی، ۵ نفر از گروگان‎گیرانِ مسلح دستگیر و یک نفر از آن‌ها به هلاکت رسید. همچنین ۳۰ نفر از اتباع گروگان گرفته‎شده آزاد شدند. این باند با گروگان‎گیری و شکنجه اتباع خارجی از خانواده‎های آنان اخاذی می‎کرد.

ضربه سپاه به باند گروگان‎گیری در آذربایجان‌غربی

به گزارش شمانیوز: قرارگاه حمزه سیدالشهدا: با اقدام اطلاعاتی در شهرستان خوی، ۵ نفر از گروگان‎گیرانِ مسلح دستگیر و یک نفر از آن‌ها به هلاکت رسید. همچنین ۳۰ نفر از اتباع گروگان گرفته‎شده آزاد شدند. این باند با گروگان‎گیری و شکنجه اتباع خارجی از خانواده‎های آنان اخاذی می‎کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهداء علیه السلام سپاه در برخورد و مقابله با شبکه سازمان یافته قاچاق اتباع خارجی، با اقدام اطلاعاتی در شهرستان خوی، یک باند گروگان گیری، شکنجه و اخاذی اتباع خارجی شناسائی و منهدم شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه پاسداران، در برخورد و مقابله با شبکه سازمان یافته قاچاق اتباع خارجی، با اقدام اطلاعاتی در شهرستان خوی، یک باند گروگان گیری، شکنجه و اخاذی اتباع خارجی شناسائی و منهدم شد.

در این درگیری 5 نفر از قاچاقچیان مسلح دستگیر و یک نفر از آنها به هلاکت رسید، همچنین 3 قبضه اسلحه جنگی به همراه مهمات و آلات و ابزار جرم از این باند کشف و 30 نفر از اتباع گروگان گرفته شده آزاد شدند که آثار شکنجه در تمام بدن آنها مشهود است.

اعضای این باند مسلح با گروگان گیری و شکنجه اتباع خارجی اقدام به شرارت و اخاذی از خانواده‌های قربانیان می‌کردند./فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied