شمانیوز
شما نیوز

شناسایی عامل حادثه تیراندازی آرامگاه دعبل خزاعی/ ریشه حوادث اخیر شوش اختلافات خانوادگی‌ست

دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: عامل حادثه تیراندازی هوایی مجاور آرامگاه دعبل خزاعی شناسایی شده و به‌زودی دستگیر و به اشد مجازات می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، مصطفی نظری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اخیرا تیراندازی‌هایی در سطح شهرستان صورت گرفته که رعب و وحشت را در میان مردم ایجاد کرده و موجب نگرانی آنها شده است.

وی با تشریح جزئیاتی در این ارتباط افزود: 10 آبان‌ماه جاری به نگهبان اداره بنیاد مسکن شوش حمله و وی با ضربات چاقو مجروح شد.

دادستان عمومی و انقلاب شوش اضافه کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده یکی از عوامل این حادثه شناسایی و تحت تعقیب پلیس است و به زودی دستگیر خواهد شد.

نظری ادامه داد: حادثه تیراندازی هوایی مجاور آرامگاه دعبل خزاعی نیز مربوط به اختلافات خانوادگی بوده از این قرار که: فردی از اهالی روستای حمزه بخش مرکزی شوش که با پسر عموی خود اختلاف ملکی داشته با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی حسینیه حضرت ام البنین(ع) در همان روستا کرده و همچنین در چند نقطه از جمله خیابان امام رضا(ع)، پشت حرم دعبل خزاعی و میدان بسیج اقدام به تیراندازی هوایی کرده و متواری می‌شود.

این مسئول به شهروندان این اطمینان خاطر را داد که متهم شناسایی شده و به‌زودی دستگیر و به اشد مجازات می‌رسد.

دادستان عمومی و انقلاب شوش همچنین عنوان کرد: پنجم آبان ماه جاری نیز دو نفر به دلیل اختلافات شخصی با یکی از بانیان یک تکیه عزاداری در خیابان فیاض بخش شوش اقدام به تیراندازی به سوی این تکیه کرده و متواری شدند.

نظری در پایان بیان کرد: این دو نفر نیز پس از این اقدام شناسایی و راهی زندان شدند.

انتهای پیام/72001/ق20

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied