شمانیوز
شما نیوز

بازدید وزیر اطلاعات از نطنز

حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی در ادامه بازدیدش از سایت‌های هسته‌ای عصر روز دوشنبه از سایت غنی سازی نطنز بازدید و در جریان آخرین آمادگی‌ها و تحولات این سایت قرار گرفت.

به گزارش شما نیوز ، وزیر اطلاعات روز دوشنبه در سفری به قم و نطنز از سایت‌های غنی سازی فردو و نطنز بازدید کرد. این بازدید در چارچوب اجرای فرامین مقام معظم رهبری برای آماده سازی سایت‌های هسته‌ای و رسیدن به ۱۹۰ هزار سو غنی سازی است.

پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا یک جانبه از برجام خارج شد ایران و کشورهای باقی مانده در توافق در یک چارچوب زمان بندی تلاش کردند این توافق را حفظ کنند. کشورهای اروپایی اعلام کردند که شرایط و امکاناتی را برای منتفع شدن ایران از برجام فراهم خواهند کرد. با این حال این روند از زمان شروع مذاکرات دوباره برای حفظ برجام تاکنون به طول انجامیده است.

مقام معظم رهبری در سخنانشان در ۱۴ خرداد به سازمان انرژی اتمی دستور دادند با توجه به روند موضوع آمادگی لازم برای دستیابی به ۱۹۰ هزار سو غنی سازی را در چارچوب برجام ایجاد کنند. در همین چارچوب سازمان انرژی اتمی اقداماتی را انجام داده است.

در بازدید وزیر اطلاعات از سایت‌های فردو و نطنز معاونان وی و نیز معاون علی اکبر صالحی و نیز بهروز کمالوندی معاون رییس سازمان انرژی اتمی او را در این سفر همراهی می‌کنند. علوی قرار است در سفری به یزد از سایت‌های این شهر نیز بازدید کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied