شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل قدیمی ترین و بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در کشور با کمترین هزینه بیش ترین کیفیت آموزشی را به کارآموزان خود ارائه می دهد.جهت کسب اطلاعات بیشتر از آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیا موبایل روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

مهیا موبایل با سابقه بیش از ۱۴سال در حوزه آموزش تعمیرات موبایل به کارآموزان خود آموزش می دهد که چگونه باکمترین هزینه و امکانات گوشی موبایل را تعمیر کرده و بتواند وارد بازارکارشده و درآمد زایی کنند.آموزشگاه مهیا موبایل با برگزاری دوره آموزش صفرتاصد تعمیرات موبایل تمامی آموزش های سخت افزار و نرم افزار موبایل را در یک دوره جامع و کامل آموزش می دهد.این آموزشها شامل آموزش آیفون،سامسونگ،هوآوی و… می باشد.

کارآموزان بعد از دوره تمامی مطالب تعمیراتی روی برد موبایل (آی سی چسبی ،هارد،بیس بند،شارژ و…) ، تمامی عیب یابی ها ، مطالب مربوط به نرم فزار و کلی مطالب دیگر را به طور کاملا تخصصی آموزش می بینند.

شما آموزشگاهی در سطح کشور نمیتوانید پیدا کنید که با کمترین هزینه بیش ترین کیفیت آموزش را ارائه کند.ما مفتخریم که بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران و کشور هستیم ،کارآموزان ما با دریافت مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور این اطمینان خاطر را دارند که میتوانند با آموزش های تخصصی و پشتیبانی های آموزشگاه و حمایت اساتید به راحتی وارد بازار کارشوند و درآمد زایی کنند.

آموزشگاه مهیا موبایل با محوریت و تخصص خود در حوزه تعمیرات موبایل پنج هدف بسیار مهم را دنبال می کند.اول ارتقا سطح کیفی و مهارتی کارآموزان ،دوم آموزش عملی و کارگاهی ، هدف سوم پشتیبانی از کارآموزان توسط اساتید متخصص زمینه تعمیر موبایل می باشد چهارم ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای و هدف پنجم که مهمترین هدف می باشد آموزش کارآموزان جهت اشتغال زایی و ورود به بازارکار تعمیرات موبایل است.

مهیا موبایل بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

آموزشگاه مهیا موبایل

رسالت آموزشگاه تعمیرات موبایل مهیا موبایل این است که بتواند با کمترین هزینه بیش ترین کیفیت را به کارآموزان خود ارائه دهد تا بتوانند در حین دوره و بعد از پایان دوره وارد بازار کار شده ، مغازه افتتاح کنند و به درآمدزایی برسند.شما عزیزان می توانید برخی از کلیپ های رضایت و افتتاح مغازه کارآموزان مهیا موبایل را در پیج اینستاگرام آموزشگاه مشاهده نمائید.

مهیا موبایل از سال 87 شروع به فعالیت در زمینه رشته های فنی و بلاخص رشته تعمیرات موبایل کرده است. این مجموعه با بهره گیری از متد روز دنیا و استفاده از اساتید مجرب ، با تجربه و تحصیل کرده توانسته  از دید بیش تر مراکز مرتبط رتبه یک بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در کشور را کسب کند و سالانه صدها نفر را با آموزش های تخصصی و حرفه ای خود و صد البته با پشتیبانی های بی نظیر اساتید و آموزشگاه راهی بازار کارکند.

درحال حاضر مهیا موبایل با دو شعبه فعال در تهران و قرچک مشغول به برگزاری دوره تعمیرات موبایل می باشد.

آموزش تعمیرات موبایل در تهران با تمامی ابزار آلات و تجهیزات روز بازار توانسته دوره تخصصی تعمیرات موبایل در تهران را برگزارکند تا اهالی شهر تهران و قرچک بتوانند از این فرصت استثنائی نهایت بهره را ببرند

لازم به ذکر است آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران مهیا موبایل با برگزاری دوره فشرده تعمیرات موبایل برای علاقه مندان به رشته تعمیرات موبایل شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانند با کمترین زمان بیش ترین بهره آموزشی را از دوره تعمیرات موبایل برده و بتوانند جدا از زمان برگزاری کلاس از فضا و امکانات آموزشگاه جهت آموزش های دیگر استفاده کنند.

آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای

آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای

دریافت گواهینامه بین المللی از سازمان فنی حرفه ای یکی دیگر از مزیت های آموزشگاه مهیا موبایل می باشد که علاقه مندان به شغل تعمیرات موبایل می توانند با گذراندن دوره و شرکت در آزمون های فنی حرفه ای مدرک فنی حرفه ای بین المللی تعمیرات موبایل دریافت کنند و از مزایای این مدرک که میتوان به قابل ترجمه بودن ، دریافت ویزای کار، وام اشتغال زایی و دریافت جوازکسب می باشد بهره مند شوند.

سازمان فنی حرفه ای با اعطای مجوز برگزاری دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیا موبایل یکی از بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران می باشد. بخاطر همه گیرشدن گوشی های همراه  و افزایشی روز افزون استفاده از موبایل و به دلیل افزایش قیمت تلفن های همراه و در صورت خرابی آن نیاز به تعمیر بسیار پررونق شده است و بسیاری از علاقه مندان به رشته تعمیرات موبایل با گذراندن دوره در آموزشگاه دارای شغل تعمیرات موبایل شده و می توانند درآمد زایی کرده و وارد بازار کار شوند. اگر شما هم به دنبال یک حرفه پردرآمد و آینده دار می گردید شغل تعمیرات موبایل یه انتخاب عالی می باشد.

بیشتر بخوانید:

آموزش تعمیرات موبایل در تهران

رشته تعمیرات موبایل از بخش های مختلفی از جمله سخت افزار موبایل ، نرم افزار موبایل ، آیفون اندروید و... تشکیل می شود که دوره به صورت کاملا جامع و کامل آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل برگزار می شود. و کارآموزان بعد از این دوره نیازی به دوره دیگری ندارند و میتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند این آموزشگاه تمامی سرفصل های مورد نیاز شما را آموزش می دهد تا نیاز به دوره دیگری نداشته باشد. پس شما علاقه مندان به رشته تعمیرات موبایل می توانید آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل در تهران را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای آموزش ببینند.

جهت مشاهده رضایت کاراموزان ، افتتاح مغازه ، نحوه و کیفیت آموزشی و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجتمع آموزشی مهیا موبایل و همچنین ثبت نام در دوره های این آموزشگاه می توانید به  سایت و پیج اینستاگرام آموزشگاه مراجعه نمایید.

www.mahyamobile.com

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied