شمانیوز
شما نیوز

دیدار مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با معاون مدیرعامل بانک ملی ایران

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با معاون مدیرعامل بانک ملی ایران و هیات همراه روز سه شنبه یازدهم خرداد ۱۴۰۰ در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با معاون مدیرعامل بانک ملی ایران
به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان، در این دیدار امین ابراهیمی اظهار داشت: نگاه سهام داران ما نگاه توسعه ای و سرمایه گذاری بلند مدت می باشد. خوزستان بهترین بستر از لحاظ آب و انرژی و دسترسی به آب های آزاد، جهت سرمایه گذاری است.
 
وی افزود: این شرکت به عنوان بزرگترین عرضه کننده شمش فولادی و صادر کننده نمونه کشور، همواره بانک ملی را از مجموعه های بسیار خوشنام و فعال دانسته و این بانک یک شریک تجاری ارزنده برای گروه فولاد خوزستان از بدو تاسیس تاکنون می باشد.
 
ابراهیمی گفت: همکاری بانک‌ها فرصتی کلیدی در راستای توسعه می باشد و باید از این فرصت بهترین بهره را کسب نمود.
 
وی اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی ما معیشت پرسنل است و از بانک ها انتظار داریم در حوزه ی تسهیلات، رضایت مندی همکاران را فراهم آورند. 
 
مونسان معاون مدیرعامل بانک ملی ایران در این دیدار اظهار داشت: یکی از سیاست های بانک ملی حمایت از واحدهایی است که برای کشور ارزش آفرینی می کنند و سعی در قطع وابستگی به بیرون کشور را دارند.
 
وی اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان به عنوان یکی از مشتریان اصلی و برتر در ایفای تعهدات خود است.
 
وی ضمن تمایل به توسعه کمی و کیفی همکاری‌های تجاری فی مابین، بانک ملی را یک شریک تجاری در کنار فولاد خوزستان توصیف نمود و بر بالابردن سطح ارتقای همکاری و تعاملات و ایجاد زمینه ارتباط دو سویه تاکید کرد. 
 
گفتنی است، در این جلسه مدیران دو بنگاه اقتصادی کشور، ضمن مذاکره و بیان نقطه نظرات، راه های توسعه و تقویت روابط و همکاری‌ های آتی را مشخص نمودند.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان این دیدار مسئولان بانک ملی ایران از خطوط تولید و سایت صنعتی شرکت فولاد خوزستان بازدید کردند.

562
45

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied