شمانیوز
شما نیوز

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

مجلس حامی صنعت خودرو است

صنعت خودرو باید حمایت جدی شود و باید با اتکا به ظرفیت و توانمندی‌های داخلی در جهت تأمین قطعات خودرو در داخل اقدام شود.

مجلس حامی صنعت خودرو است

به گزارش شمانیوز و به نقل از سایپانیوز ، نماینده مردم اردبیل در مجلس با تأکید بر حمایت جدی از صنعت خودرو در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها گفت:‌ مجلس حامی صنعت خودرو است و شرکت سایپا برای تولید قطعات در داخل، گام های موثری برداشته است.

صدیف بدری در خصوص ترک ایران از سوی خودروسازان خارجی در شرایط تحریم اظهار داشت: بعد از این اقدام شرکت‌های خودروساز خارجی، سایپا برای تأمین قطعات خودرو، قراردادهای خوبی را با شرکت‌های داخلی منعقد کرد و این اقدام مثبت و خوب این شرکت محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص سیاست مجلس در قبال صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو باید حمایت جدی شود و باید با اتکا به ظرفیت و توانمندی‌های داخلی در جهت تأمین قطعات خودرو در داخل اقدام شود.

وی عنوان کرد:‌ باید خودروسازان هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ ایمنی اقدامات شایسته‌ای را در این صنعت انجام دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ترک ایران از سوی شرکت‌های خودروساز خارجی خاطرنشان کرد: بعد از این اقدام مدیران شرکت سایپا قراردادهایی با وزارت دفاع و شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد کردند و در جهت افزایش کیفیت خودرو گام برداشتند.

بدری گفت: هر اقدامی که موجب افزایش تولید و ارتقای کیفیت خودرو باشد مورد حمایت مجلس است.

وی با اشاره به تنوع تولید خودرو در سایپا گفت: این تنوع تولید براساس نیاز مشتریان باید باشد و ما معتقدیم هرچند صنعت خودرو حرکت رو به جلو دارد اما باید تقویت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied