شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

آیا لوله بازکنی با فنر برقی باعث شکستن لوله ها می شود؟

لوله بازکنی با دستگاه فنر برقی خدماتی است که هنگام گرفتگی لوله های فاضلاب از جمله توالت، آشپزخانه، حمام، پارکینگ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. در این خدمات، یک لوله بازکن به وسیله دستگاه فنر زنی اقدام به باز کردن لوله های م مسدود شده می نماید.

آیا لوله بازکنی با فنر برقی باعث شکستن لوله ها می شود؟

 فنر برقی دستگاه بسیار مناسبی برای رفع انواع گرفتگی محسوب می شود. در واقع این ابزار میتواند اغلب لوله هایی را که به دلایل مختلف مسدود شده اند را باز کند. اما اگر سرویسکاری که از آن برای لوله بازکنی استفاده می کند، تجربه لازم را نداشته باشد میتواند به لوله ها و تجهیزات مشتری آسیب برساند. پس هنگام دریافت خدمات از شرکت های لوله بازکنی شبانه روزی در تهران باید به این مسئله دقت کنید که تا حد ممکن از مجموعه های با تجربه و حرفه ای استفاده نمایید. در ادامه با آقای لوله بازکن همراه باشید تا از نکات لازم در مورد خدمات لوله بازکنی با فنر برقی و نحوه انجام کار آن مطلع شوید.

image_08e25fcfed553e5821a42947e523295904797aab

دستگاه فنر برقی چیست و چطور کار می کند؟

همانور که گفته شد دستگاه فنر لوله بازکنی یا همان فنر لوله بازکن برقی ابزاری بسیار مفید برای باز کردن انواع گرفتگی لوله می باشد. مدل های مختلفی از این دستگاه و همچنین فنرهای متفاوتی برای آن در بازار وجود دارد که شرکت های تخلیه چاه در تهرات بسته به نوع گرفتگی از آنها استفاده می کنند.

  •  تمام اتومات
  • نیمه اتومات
  • ساده

این ها سه مدل از دستگاه های فنر برقی لوله بازکنی می باشند که برای باز کردن انواع گرفتگی شدید و پیچیده، شرکت های لوله بازکنی شمال تهران، شرق، غرب و جنوب از آنها استفاده می کنند. البته بسته به مدل دستگاهها، توان و قدرت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. شرکت ها با توجه به موقعیت و همچنین نوع گرفتگی، دستگاه به خصوصی را جهت لوله بازکنی در تهران استفاده می کنند.

روش کار دستگاه فنر زن به این صورت است که ابتدا آقای لوله بازکن فنر را درون دستگاه قرار میدهد تا فنر به دستگاه متصل شود. سپس سر فنر را وارد لوله میکند و دستگاه را روشن کرده و به آرامی فنر را تا زمانی که به گرفتگی برخورد کند، درون لوله هدایت می کند. وقتی سر فنر به محل گرفتگی رسید، دستگاه با تمام قدرت کار میکند تا با حرکات دورانی فنر، بتواند گرفتگی را رفع کند.

در دستگاه های جدید لوله بازکنی که با نام ژنراتور در بازار موجود می باشند، بازدهی و کارایی افزایش یافته و همچنین دیگر مانند دریل ضربه نمیزنند و به همین خاطر هنگام فنر زدن، فاضلاب به اطراف پاشیده نمی شود. این یعنی کارایی بهتر و کثیف کاری کمتر هنگام انجام کار توسط سرویسکار!

آیا فنر لوله بازکنی برقی منجر به شکستن لوله های می شود؟

image_279fa4bb4c58a27b94805d05d91541e6207b2ecd

کسانی که ترس از شکستن یا سوراخ شدن لوله های فاضلاب دارند باید بدانند که این یک باور غلط می باشد که بین برخی از مردم رواج پیدا کرده است. در حقیقت لوله بازکنی با فنر برقی که شرکت های چاه بازکنی تهران مثل آقای لوله بازکن از آن استفاده می کنند دارای آلیاژ انعطاف پذیر هستند که مخصوص این کار می باشند. این یعنی نه تنها فنر باعث شکستن لوله نمی شود، بلکه آسیبی هم به آن وارد نمی کند. اینکه برخی از مردم تجربه شکستن لوله هنگام فنر زدن داشته اند و یا از کسی شنیده اند که هنگام فنر زنی لوله آنها شکسته، به این دلایل زیر می باشد:

  • لوله از قبل مشکلی داشته
  • لوله در حال پوسیده شدن بوده
  • از اسید قبل از فنر زدن استفاده شده (اسید باعث سست شدن استحکام لوله می شود)
  • آب بندی لوله ها از بین رفته بوده

پس به خودی خود در حالت عادی، لوله بازکنی با فنر برقی هیچگونه آسیبی به لوله ها وارد نمی کند و از این بابت باید خیالتان راحت باشد.

با استفاده از فنر برقی چه نوع گرفتگی هایی را میتوان باز کرد؟

image_a2401471343d98f8862fa5723e90946a3229d717

همانطور که در بخش های قبلی گفتیم، فنر برقی میتواند اکثر گرفتگی ها را به راحتی باز کند. از جمله گرفتگی هایی که سبب مسدود شدن لوله های فاضلاب می شوند و میتوان برای باز کردن راه آب از خدمات لوله بازکنی با فنر برقی استفاده کرد عبارتند از:

  • مو و پرز جمع شده در شترگلو
  • رسوب گرفتگی لوله ها
  • تجمع روغن و چربی در جداره لوله
  • گیر کردن اشیا
  • ریختن مصالح ساختمانی
  • دستمال کاغذی

زمانی که لوله با هر یک از موارد بالا مسدود می شود میتوان با استفاده از خدمات لوله بازکنی با فنر برقی آن را باز کرد. البته قبل از تماس با شرکت های لوله بازکنی در تهران میتوانید با استفاده از آموزش هایی که مجموعه آقای لوله بازکن در سایت خود منتشر کرده، تلاش کنید تا گرفتگی های سطحی را خودتان باز کنید. برای اینکار میتوانید به آدرس https://mrplumber.ir/blog مراجعه نمایید.

برای استفاده از خدمات لوله بازکنی معتبر در تهران چه کار کنیم؟

اگر به دنبال یک شرکت معتبر برای لوله بازکنی با فر برقی در تهران هستید، آقای لوله بازکن یکی از شرکت هایی است که سال هاست در این زمینه فعالیت می کند. اولویت این شرکت ارائه خدمات با کیفیت و همچنین انجام کار با کمترین حد کثیف کاری جهت جلب رضایت مشتری می باشد.

آقای لوله بازکن با استخدام بهترین سرویسکاران لوله بازکن توانسته خدمات فنر زنی لوله فاضلاب را بصورت حرفه ای در سراسر تهران ارائه دهد. کلیه مناطق و محله های تهران تحت پوشش خدمات این شرکت معتبر می باشند. یکی از ویژگی های عالی این شرکت فعالیت در تمامی روزهای سال می باشد و شما به راحتی تنها با یک تماس می توانید نزدیکترین سرویسکار به خودتان را بیابید.

تمامی خدمات آقای لوله بازکن در یک نگاه:

  1. لوله بازکنی
  2. تخلیه چاه
  3. پیدا کردن محل چاه فاضلاب
  4. باز و بسته کردن دهانه چاه
  5. نصب و تعمیر فرنگی
  6. رفع رسوب گرفتگی لوله های فاضلاب
  7. چربی زدایی لوله ها
  8. تشخیص ترکیدگی لوله
  9. اتصال به اگو (فاضلاب شهری)
  10. رفع بوی بد فاضلاب

جهت استفاده از خدمات لوله بازکنی با فنر برقی آقای لوله بازکن کافی است به آدرس اینترنتی https://mrplumber.ir  مراجعه کنید و با شماره پشتیبانی تماس بگیرید تا نزدیکترین لوله بازکن به شما به محل اعزام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied