شمانیوز
شما نیوز

ایرج طهماسب | برنامه مهمانی

خبر خوش به طرفداران برنامه مهمانی | مهمانی عید امسال به تلویزیون می آید

بر اساس اخبار منتشرشده عید امسال برنامه مهمانی به جای پخش از شبکه نمایش خانگی قرار است از تلویزیون ملی پخش شود.

خبر خوش به طرفداران برنامه مهمانی | مهمانی عید امسال به تلویزیون می آید

به گزارش شمانیوز :برنامه مهمانی یک برنامه نمایشی عروسکی است. برنامه مهمانی از شبکه نمایش خانگی به صورت هفتگی به مناسبت عید نوروز پخش میشد. در برنامه مهمانی آیتم های جالبی وجود داشته است. برنامه مهمانی یک برنامه گفت و گو محور است. براساس اخبار منتشر شده قرار است امسال برنامه مهمانی از شبکه نسیم پخش شود.

برنامه مهمانی

«مهمانی» ایرج طهماسب در شبکه نسیم

برمهانی در بخش دیگر این نشست با اشاره به همکاری با ایرج طهماسب گفت: امسال در شبکه نسیم برنامه ای با نام «مهمانی» داریم که تولید ایرج طهماسب است و تلفیقی است از عروسک های قبلی و جدید او که امیدواریم به نوروز برسد. احتمالا این برنامه فعلا در ۹ قسمت تولید شود.

وی درباره برنامه «پایتخت» تصریح کرد: درباره «پایتخت» هم همانطور که گفته شد برندها و ویژندهای مهم را رها نخواهیم کرد. هر سریالی تا زمانی که وارد پیش تولید نشود، نمی توان گفت این سریال در حال کار و انجام است اما تولید «پایتخت» یکی از کارهای در حال مذاکره است. نمی‌گویم در چه مرحله‌ای است چون تا وارد تولید نشود نمی توان اعلام کرد مثل بقیه پروژه ها که وارد تولید شدند و بعد درباره شان اطلاع رسانی شد.

در ادامه نقویان نیز درباره آمار سریال های اخیر بیان کرد: «بازپرس»، «گیلدخت» و «محرمانه» سریال هایی بودند که بیشتر از ۱۵ میلیون مخاطب داشتند.

رحیم لیوانی مدیر مرکز پویانمایی صبا در ادامه درباره تولیدات این مرکز تصریح کرد: ۱۸ مجموعه در این مرکز تولید شده است که ۴ مجموعه آن جدید هستند. «دشت پر ماجرا»، «فیل کوچولو» و «چی شد که این رنگی شدم» از جمله این آثار هستند. «شکرستان» و «جوانمردان» هم از دیگر اثاری هستند که تولید و پخش آنها همچنان ادامه دارد.

منبع : مهر 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی