شمانیوز
شما نیوز

رضا داوود نژاد

ببینید | خواهر رضا داوود نژاد به سرطان مبتلا شد ؟| چه بروز خانواده داوودنژاد آمده است؟

زهرا داوودنژاد خواهر رضا داوودنژاد،در یک گفتگویی از ابتلای خود به سرطان در 21 سالگی گفت. پدر و برادر زهرا برای روحیه بخشی به او نقش رویا را در فیلم بچه های بد به او محول کردند؛ او در همان فیلم با موهای تراشیده ایفای نقش کرد و به شهرت رسید. فیلم در سال ۱۳۷۹ اکران شد.

ببینید | خواهر رضا داوود نژاد به سرطان مبتلا شد ؟| چه بروز خانواده داوودنژاد آمده است؟

به گزارش شمانیوز، رضا داوود نژاد یک خواهر به نام زهرا داوود نژاد دارد. زهرا داوود نژاد خواهر رضا داوود نژاد در یک گفتگویی از ابتلای خود به سرطان در 21 سالگی گفت. پدر و برادر زهرا برای روحیه بخشی به او نقش رویا را در فیلم بچه های بد به او محول کردند؛ او در همان فیلم با موهای تراشیده ایفای نقش کرد و به شهرت رسید. فیلم در سال ۱۳۷۹ اکران شد. زهرا هم ماننند برادرش رضا داوود نژادبازیگری می کند.

زهرا داوودنژاد، دختر علیرضا داوودنژاد کارگردان، نویسنده و تهیه کننده ایرانی در بیست و نهمین روز فروردین ماه 1356 در تهران و در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمد. خانم بازیگر فرزند اول خانواده بوده و دو برادر کوچکتر بنام علی و رضا داوود نژاد دارد. یکی از برادران زهرا داوودنژاد مثل او بازیگر است و برادر دیگرش علی، در زمینه موسیقی فعالیت می کند.

این بازیگر عضو یکی از هنری ترین خانواده های سینمای ایران است و تقریبا همه اعضای خانواده اش، در حوزه فیلم و سینما فعالیت داشته اند؛ زهرا داوودنژاد نوه مرحومه احترام سادات حبیبیان، برادرزاده محمدرضا داوودنژاد و دخترعموی مونا داوودنژاد که هر سه بازیگر هستند، است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی