شمانیوز
شما نیوز

معلم

سلبریتی‌هایی که معلم بودند | عمرا اگر میدونستید این سلبریتی‌ها قبل بازیگری معلم بودند

شاید باورتان نشود که این سلبریتی‌ها قبل از معروف شدن معلم بوده‌اند.

سلبریتی‌هایی که معلم بودند | عمرا اگر میدونستید این سلبریتی‌ها قبل بازیگری معلم بودند

به گزارش شمانیوزمعلم

شغل سابق مهوش وقاری

معلمی شغل نیست عشق است. همانطور که می دانید تدریس کردن از وظایف معلمان است. شغل معلی بسیار ارزشمند است. جالب است بدانید که برخی هنرمندان ایرانی نیز پیش از ورود به هنر معلم بودند. در قسمت زیر تصاویری از بازیگرانی که معلم بودند را قرار داده ایم.

ارزش و جایگاه شغل معلمی

وقتی صحبت از معلمی و اهمیت علم آموزی می‌شود بدون شک معلمان دلسوز در آن نقش محوری دارند.

وقتی که خداوند در تعلیم پیامبر خود و الهام وحی به بهترین خلقش از انسان خواست تا بخواند ، اهمیت دانش آموزی و دانش پژوهی برای ارتقای جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم بیشتر مشخص می‌شود.

معلم

زهرا سعیدی زهرا سعیدی بازیگر

معلمان به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان تعلیم و تعلم از دبستان تا دانشگاه و حتی درون جامعه به عنوان الگو و چراغ راهی که از حرفه آنان به عنوان شغل انبیا یاد می‌شود همین موضوع نشان دهنده عظمت کاری است که معلم برای ساختن جامعه ایفا می‌کند.

معلم

زهره حمیدی و بازیگرانی که معلم بودند

اگر گستره دید خود را وسیع کنیم معلمی را می‌توان حتی از درون خانواده و نقش پدر و مادر در شخصیت سازی فرزندان مشاهده کرد، اما نکته اینجاست مدرسه به عنوان جامعه‌ای کوچک با حضور دانش آموزان از خانواده‌های مختلف با دیدگاه‌هایی گوناگون افکار و شخصیت سازی دانش آموزان را شکل می‌دهد و در اینجاست که نقش معلمی علاوه بر تدریس دروس در مقاطع تحصیلی، در انسجام بخشی شخصیت متعالی دانش آموزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معلم

مهران رجبی بازیگر

معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر توانمندی است، معلمی در قرآن به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است.

معلم

سیروس همتی که قبلا معلم بود

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی