شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه / فال تاروت فردا چهارشنبه 9 خرداد 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت  روزانه / فال تاروت فردا چهارشنبه 9 خرداد 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا چهارشنبه 9 خرداد ماه 1403 را میتوانید بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از روش‌های پیش‌بینی و تفسیر آینده است که با استفاده از کارت‌های تاروت انجام می‌شود.این روش پیش‌بینی بر اساس تفسیر نمادها، تصاویر و الگوهای خاص کارت‌های تاروت انجام می‌شودخواندن فال تاروت می‌تواند به افراد کمک کند تا بهترین تصمیم‌ها را بگیرند، به تفسیرهای مختلف کارت‌های تاروت توجه کنند و از آنها برای راهنمایی در زندگی استفاده کنند.برخی از افراد به فال تاروت به عنوان یک روش جذاب و معمولاً معنوی برای پیش‌بینی و تفسیر مسائل زندگی اعتقاد دارند و از آن به عنوان یک ابزار روحانی و شخصیتی استفاده می‌کنند.در ادامه فال تاروت فردا چهارشنبه 9 خرداد 1403 را بخونید.

فروردین   

 نماد :تنگناهای عاطفی

پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. /  ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی یا مشکلات مالی / توجه به کمبودها / تجدید نظر بر باورها و اعتقادات / کنترل احساسات.

اردیبهشت 

 نماد :سند 

فرصت‌های طلایی /  غنیمت شمردن فرصت‌ها / طرح ها، اقدامات یا تجربیات جدید/  تصمیم مهم / تعهد /  کنترل شرایط.

خرداد  

 نماد :نگرانی

صبر و بردباری / تلاش برای برطرف کردن نگرانی و کشمش فکری یا احساسی / متکی به خود باشید./ امیدوار باشید./ پذیرای تشویق دیگران باشید. / متعهد باشید.

تیر   

 نماد:رسیدن به مراد 

به حقیقت پیوستن رویایتان /  یک خوش اقبالی / نظم در زندگی / قدر آنچه را که دارید بخوبی بدانید / پذیرش مسئولیت

مرداد     

 نماد :اضطراب 

عدم قضاوت دیگران / عدم سرزنش دیگران / وفادار باشید. /  پذیرش سرنوشت / شکیبا باشید.

شهریور  

نماد :قاطعیت 

هراس به دل راه ندهید. / شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو شوید. / پستی و بلندی / تشویش درونی / ایستادگی در برابر مشکلات / عزم راسخ 

مهر‌    

 نماد :پنهان کاری

از چیزی فرار می‌کنید. / ممکن است با یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و...  روبرو شوید. /  انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش‌بینی می‌کند که می‌بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. / یافتن راه حلی برای مقابله با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل‌ساز / غنیمت‌شمردن فرصت‌ها

آبان    

 نماد :خشونت 

نداشتن امید به آینده،  آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می‌دهد. / آزار و اذیت / ترس، تردید و سردرگمی / به اصول اخلاقی‌تان مقید باشید./  خشم خود را کنترل کنید.

آذر   

  نماد :مذاکره و تایید

وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می‌کند. /هم اکنون زمانی است که تمام تلاش‌ها و انرژی‌های خود را صرف انجام کاری می‌کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. /سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می‌گیرد.

دی    

 نماد:رهایی از کهنه‌ها

تغییری در راه است./ آمادگی برای ایجاد تغییر / و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتاً چیزی بهتر از آنچه را که رها می‌کنید به شما ارزانی می‌دارد. / انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. / برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه‌ها را بپذیرید.

بهمن   

  نماد :پیروزی پس از تلاش

اتحاد انرژی‌ها وعده‌ی پیروزی می‌دهد. / مطابق با برنامه‌ریزی و نقشه‌هایتان پیش بروید. / کامیابی پس از تلاش بسیار /  زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. / شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

اسفند   

  نماد :زیان 

شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می‌بایست با حقایق روبرو گردید. / عدم وابستگی و اتکا به دیگران /  قدر خود را بدانید./ استفاده از تجربیات /  حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی