شمانیوز
شما نیوز

قتل

آغاز فیلمبرداری از پرونده قتل

مواجهه عنوان فیلمی است که به کارگردانی رضا دادویی از راز پرونده یک قتل و زندگی مامور نیروی انتظامی رمزگشایی خواهد کرد.

آغاز فیلمبرداری از پرونده قتل

به گزارش شمانیوز، فیلمبرداری فیلم مواجهه به کارگردانی رضا دادویی و تهیه کنندگی سعید الهی که حکایت گره گشایی و کشف راز یک پرونده کلاهبرداری و قتل است، در تهران آغاز شد. این فیلم داستان قتل است که با زندگی شخصی یک مامور نیروی انتظامی گره می خورد.

این پروژه با حضور سردار حاجیان سخنگو و معاون اجتماعی ناجا، رشوند مدیر عامل موسسه ناجی هنر و سرهنگ جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک راهور کار خود را آغاز کرد.

سعید الهی تهیه کننده و کارشناس فرهنگ و سینماست و رضا دادویی مدرس دانشگاه و نویسندگی و کارگردانی تئاتر و سینما را در کارنامه خود همراه دارد.

از جمله بازیگران اصلی این فیلم می توان به رحیم نوروزی، حمید ابراهیمی، علیرضا جلالی تبار، الهه حسینی، میثم درویشان پور، سام دانشور، الهه افشاری، هومن رستگار و برخی چهره های جوان حوزه سینما و تئاتر اشاره کرد.

سایر عوامل عبارتند از: نویسندگان: رضا دادویی و وحید رهجوی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: نیما حسندوست، مدیر تولید: شهاب حسین پور، صدابردار: علیرضا پاک نهاد، صداگذار: عرفان یزدی، مدیر چهره پردازی: علی اژدری، طراحی صحنه و لباس: امیر پناهی فر، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حامد مقدسی، عکاس: امیر خرازی، جلوه های ویژه: رضا ترکمان، بدلکاری: امیرحسین خنجری، کارشناس انتظامی: سرهنگ روح الله روزبه، مشاور رسانه‌ای: مصطفی بیات،محصول موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر.

لازم به یادآوری است، رحیم نوروزی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان سال 1346 در رشت متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی در تئاتر ادامه داد و به تدریس در دانشگاه سوره هم می پردازد. رحیم نوروزی بازیگری را با حضور در کلاس های بهزاد عشقی، بهروز بقایی و امیر ثابت در رشت آغاز کرد و بعد از حضور روی صحنه تئاتر به دنیای تلویزیون و سینما راه یافت.

رحیم نوروزی آموزش بازیگری را از حدود سال 68 در رشت آغاز کرد و زیرنظر اساتیدی چون بهزاد عشقی، بهروز بقایی و امیر ثابت به آموزش حرفه مورد علاقه اش پرداخت.

این هنرمند کشورمان بعد از سپری کردن این دوره در کلاس های بازیگری زنده یاد سمندریان ثبت نام کرد و نمایش نامه های اکبر رادی نقش مهمی در بازیگر شدن او داشت و از حدود سال 75 به عنوان بازیگر مقابل دوربین رفت.

سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی سال 1379 ساخته شد و در شبکه سه سیما روی آنتن رفت و به یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیون تبدیل شد.

رحیم نوروزی در اولین تجربه های بازیگری اش در سریال پس از باران مقابل دوربین رفت و ایفاگر نقش جوانی فرخ در این سریال شد.

بازی در سریال پس از باران و نقش فرخ یکی از تجربه های موفق رحیم نوروزی بود که به خوبی توانست از عهده ایفای این نقش برآید و بسیاری از مردم با وجود گذشت چندین سال از ساخت این سریال هنوز هم او را با نقش فرخ می شناسند.

سریال یوسف پیامبر به کارگردانی فرج الله سلحشور سال 87 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و با وجود بارها و بارها پخش هنوز هم یکی از سریال های پربیننده تلویزیون است.

یوسف پیامبر

رحیم نوروزی بازیگر نقش آخناتون فرعون مصر بود که یکی از بهترین نقش هایش را در ابن سریال ایفا کرد و بعد از پس از باران بسیاری از مردم او را با این نقش به خوبی می شناسند.

رحیم نوروزی را اغلب در نقش های منفی دیده ایم و سابقه بازی او در نقش های منفی و خاکستری بیشتر از مثبت است اما این بازیگر در سال 99 ایفاگر نقشی متفاوت در یک سریال شد.

سریال دخترم نرگس به کارگردانی باقر پیران و تهیه کنندگی حسن فرخی و داوود سلیمان پور تیرماه سال 99 روی آنتن شبکه یک رفت و ایفاگر نقش یک پلیس در این سریال شد. رحیم نوروزی در این سریال تلویزیونی برای چندمین باز هم بازی محمود پاک نیت و مهوش صبرکن شد.

اشنوگل، در مسیر باران، آسمان هشتم، دوزخ برزخ  بهشت به کارگردانی بیژن میرباقری، یک گزارش واقعی به کارگردانی داریوش فرهنگ، قصه دل ها، تب به کارگردانی رضا کریمی، شکلات از فیلم های سینمایی است که رحیم نوروزی در کارنامه هنری خود ثبت کرده است. وی همچنین بازیگر سریال های دنیای شیرین دریا، پس از باران، خانه ای در تاریکی،کلانتر، شهریار، بوی گل های وحشی، مدار صفر درجه، یوسف پیامبر، نردبام آسمان، راستش را بگو، مرثیه ای برای مرتضی و حصیر سرد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied