شمانیوز
شما نیوز

عکسهای بی حجاب و لورفته بهنوش بختیاری در تبلیغات + جزئیات

بهنوش بختیاری یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران می باشد که او در خیلی از سریال ها و مجموعه های تلویزیونی ایفای نقش کرده است و توانسته است به شهرت دست یابد ولی در تبلیغات های پی در پی در برند های متفاوت خیلی بی حجاب ظاهر شده است

عکسهای بی حجاب و لورفته بهنوش بختیاری در تبلیغات + جزئیات

سماتک نوشت: بهنوش بختیاری یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران می باشد که او در خیلی از سریال ها و مجموعه های تلویزیونی  ایفای نقش کرده است و توانسته است به شهرت دست یابد ولی در تبلیغات های پی در پی در برند های متفاوت خیلی بی حجاب ظاهر شده است در ادامه عکس های لو رفته بی حجاب بهنوش بختیاری در تبلیغات را ببینید.

 

 

 

بهنوش بختیاری در بیمارستان اقبال تهران به دنیا آمد و اکنون ساکن شهرک ژاندارمری است. او بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان وارد دانشگاه آزاد شد آن هم در رشته مترجمی زبان فرانسه و این رشته را تا گرفتن مدرک کارشناسی در واحد تهران مرکز گذراند.

پدرش بختیاری و مادرش تهرانی است. بهنوش عضو آخر یک خانواده 6 نفری است. یک خواهر و دو برادر بزرگ تر از خود دارد که هر سه متاهل هستند.

او در تیرماه 1386 با محمدرضا آرین نویسنده ی کارهای طنز مهران مدیری ازدواج کرده و از زندگی خود بسیار راضی است.

بهنوش بختیاری قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شد. در کنار آن در مدرسه رسام هنر یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراند. سرانجام سال 1375 در مجموعه هوای تازه ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کرد و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شد.

 او از  چند مجموعه داستانی تلویزیونی پربیننده مانند شبهای برره (در نقش لیلون) و زندگی به شرط خنده در میان مردم به محبوبیت رسید.

 

ناهنجاری فرهنگی بهنوش بختیاری و تبلیغاتش

وی یکی از بازیگرانیست که خود را محدود به یک برند نکرده است و با تعداد زیادی از برندها فعالیت تبلیغاتیداشته که این موضوع انتقاداتی نیز بر او وارد داشته است .

 

 

912414375-samatak-com

 

 

اما نکته قابل تامل نحوه ی حجاب بهنوش بختیاری در تبلیغاتش است که نه تنها با سیاست های سازمان صدا و سیما ی جمهوری اسلامی ایران همخوانی ندارد بلکه با موازین جامعه نیز همخوان نیست .

 

1238604755-samatak-com

 

 

 

1166639042-samatak-com

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied