شمانیوز
شما نیوز

سوتی وحشتناک و منشوری داریوش ارجمند بازیگر ستایش در برنامه زنده علی ضیا + فیلم

سوتی عجیب و جنجالی داریوش ارجمند در برنامه فرمول یک سید علی ضیا را در این صفحه ببینید.

سوتی وحشتناک و منشوری داریوش ارجمند بازیگر ستایش در برنامه زنده علی ضیا + فیلم

به گزارش شمانیوز : سوتی جنجالی داریوش ارجمند در برنامه فرمول یک را در ویدیوی زیر مشاهده می کنید :

 

خبر داغ و جنجالی :

عکس های لورفته و جنجالی از سحر قریشی و دوست پسر جدیدش در سواحل ترکیه + فیلم و عکس

 

 

 

 

جوابیه داریوش ارجمند به بهروز افخمی 

داریوش ارجمند با رد صحبت‌های تند بهروز افخمی درباره خود، تاکید کرد به هیچ وجه عصبانی، بداخلاق و ضعیف‌کش نیست.
 

 صحبت‌های تند بهروز افخمی علیه داریوش ارجمند در روز گذشته (چهارشنبه ۸ آبان)، کم‌تر از ۱۲ ساعت بعد، توسط این بازیگر پیشکسوت پاسخ داده شد.

اختلاف این کارگردان و بازیگر بر سر سریال «کوچک جنگلی» است که در دهه ۶۰ خورشیدی روی آنتن تلویزیون رفت. ابتدا قرار بود در آن سریال به کارگردانی ناصر تقوایی، داریوش ارجمند نقش میرزا کوچک‌خان را ایفا کند که بعد از تغییر کارگردان، بهروز افخمی، نقش اول را به علیرضا مجلل داد.

 

حمله تند داریوش ارجمند به بهروز افخمی + جزئیات

 

 

بهروز افخمی، دیروز در برنامه «سلام صبح بخیر»، در توضیح دلیل کنار گذاشتن این بازیگر از سریال «کوچک جنگلی» گفت: «داریوش ارجمند ضعیف‌کش است و به محض اینکه در موقعیت غیرقابل جانشین کردن قرار بگیرد و بفهمد نمی‌شود عوضش کرد، کارهایی می‌کند که من تحملش را ندارم اما شنیده‌ام در فیلم‌های دیگران کرده است. بازیگران دیگر را تحقیر می‌کند و اذیت می‌کند و اخلاق خوشی ندارد. چیزهایی که درباره او شنیده‌ام و آن موقع هم شنیده‌ام باعث شد نتوانم اعتماد کنم که به او نقش اول را بدهم.»

 

این حملات لفظی و تند بهروز افخمی، کم تر از ۱۲ ساعت بعد در برنامه «فرمول یک» پاسخ داده شد. داریوش ارجمند البته با لحنی آرام و همراه با خنده روی آنتن تلویزیون گفت: «من به کارهایی که کردم افتخار نمی‌کنم، به کارهایی که نکردم افتخار می‌کنم. کارهایی را که انجام دادم، همه دارند می‌بینند و نقد هم می‌کنند.»

 

1398060909555574018250054

 

این بازیگر پیشکسوت با کنایه به سابقه حضور افخمی در مجلس ششم ادامه داد: «یک عده بدون آن‌که من را ببینند و حتی یک فریم فیلم با من کار کرده باشند، می‌گویند فلانی عصبانی، بداخلاق و ضعیف‌کش است. این اصطلاح‌ها بیشتر متعلق به نمایندگان مجلس و وکلا است و من اصلا این جوری نیستم.»// خبر انلاین 

 

 

حمله تند بهروز افخمی به داریوش ارجمند

 
بهروز افخمی با حمله به داریوش ارجمند به بیان حقایقی تازه از ماجرای ساخت سریال «کوچک جنگلی» و حضور نداشتن ارجمند در آن پروژه پرداخت.


 برنامه «سلام صبح بخیر» امروز چهارشنبه هشتم آبان میزبان بهروز افخمی، کارگردان سینما بود.


افخمی در ابتدا در پاسخ به اینکه آیا دستمزد بازیگران شرایط نامعقولی در سینمای ایران دارد، گفت: «بله همینطور است و همیشه استثنائاتی هم وجود دارد. یکی دو تا از بازیگران کسانی هستند که صاحب فیلم به حساب می‌آیند و حتی اگر فیلم را کارگردانی نکرده، تاثیر او در فیلم بیشتر از کارگردان است.»
 
 

1493732304-talab-ir



او افزود: «قبل از انقلاب فردین و بهروز وثوقی همین حالت را داشته‌اند. البته فردین خودش کارگردانی هم می‌کرد. وثوقی هم تهیه‌کننده خلاق بود و به تمام کار موثر بود. چنین بازیگرانی در این اندازه حالا نداریم اگر داشتیم اینکه دستمزدشان اندازه بودجه کل فیلم باشد می‌ارزید. بازیگران خوب داریم که دستمزدشان بالا و حقشان است دستمزد خوبی بگیرند. مثلا نوید محمدزاده خوب است.»


این کارگردان درباره سریال «کوچک جنگلی» که داریوش ارجمند اخیرا در خصوص جدایی ناصر تقوایی و جایگزینی افخمی به او حمله کرده بود، گفت: «من همیشه گفتم بگذارید افسانه‌ای که ناصر تقوایی تعریف می‌کند در تاریخ بماند. برای من و کسانی که سریال را دیده‌اند این موضوع خیلی اهمیتی ندارد. برای مخاطبان نباید مهم باشد چه کسی این سریال را ساخته، مگر مردم محضردار هستند که این فیلم را به نام من یا تقوایی بزنند؟ درباره ارجمند هم باید گفت: باید بگذاریم نقل شما در تاریخ بماند. عیبی ندارد مردم سریال «کوچگ جنگلی» و بازی علیرضا مجلل را به عنوان کوچک جنگلی دیده‌اند ایشان را هم به عنوان مالک اشتر دیده‌اند و اهمیتی ندارد ایشان دارد چه می‌گوید.»
 
 

b0776ea0ff3c7ec4ba82e898c021ccc5_XL

 

افخمی تاکید کرد: «من نمی‌خواهم جزئیات را تعریف کنم، چون اگر تعریف کنم مسلما به نفع آقای ارجمند نیست. دلیلی ندارد بگویم.»


در این بخش حسین کلهر که اخیرا به گفتگو اضافه شده بود، توضیحات بیشتری خواست و افخمی بیان کرد: «یک زمانی آقای ارجمند در جلسه‌ای همین غر را می‌زد من با او شوخی کردم و گفتم ما در حال کودتا بودیم و داشتیم کارگردانی مثل تقوایی را که یک سال و نیم با تو کار می‌کرد و عوامل داشت کنار می‌گذاشتیم و من معلوم است که بازیگران جانشین را با خودم آورده بودم، چون نمی‌توانستم به تو اعتماد کنم.»
 
 

636049570420756917



او تصریح کرد: «داریوش ارجمند ضعیف‌کش است و به محض اینکه در موقعیت غیرقابل جانشین کردن قرار بگیرد و بفهمد نمی‌شود عوضش کرد کار‌هایی می‌کند که من تحملش را ندارم، اما شنیده‌ام در فیلم‌های دیگران کرده است. بازیگران دیگر را تحقیر می‌کند و اذیت می‌کند و اخلاق خوشی ندارد. چیز‌هایی که درباره او شنیده‌ام و آن موقع هم شنیده‌ام باعث شد نتوانم اعتماد کنم که به او نقش اول را بدهم. او خیلی هم اصرار داشت و نگران بود که سال‌ها درباره این نقش کار کرده و از او انتظار دارند و در مشهد با این ریش و موی بلند گشته است. یعنی اگر این کودتایی که گفتم جدی بود و من هم استالین بودم تو را تیرباران کرده بودم و الان هر هفته سر قبرت می‌رفتم و می‌گفتم مرد خوبی بود و گناهکار نبود و ما مجبور شدیم.»// تابناک

 

 

داریوش ارجمند خادم امام رضا (ع) شد 

تولیت آستان قدس رضوی با درخواست خادمی داریوش ارجمند هنرمند مطرح کشور که شب گذشته در برنامه کبوترانه شبکه سه مطرح شد، موافقت کرد.

 

بازیگر ستایش خادم امام رضا شد

 
 

داریوش ارجمند در برنامه کبوترانه که شب گذشته از شبکه سه سیما پخش شد، گفت: برای توصیف مکارم امام رضا (ع) باید صفات جدیدی به کار برده شود. من طعم رحمت این امام بزرگوار را چشیده‌ام، شاید هیچ فردی به اندازه من از الطاف امام هشتم (ع) بهره مند نشده باشد.

 

138266_148

 

وی ادامه داد: روزی که به مشهد آمده بودم هیچ چیزی نداشتم، اما امروز که در محضر امام رضا (ع) هستم همه من را به عنوان نوکر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و غلام جد بزرگوار ایشان امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) می‌شناسند. امام رضا (ع) شرفی به من بخشیده است که در کشورهای دیگر هم آثارش را دیده‌ام.

 

این بازیگر سرشناس سینمای ایران بیان کرد: در دوران دانشجویی در آستان قدس رضوی استخدام شده بودم و به عنوان کارمند رسمی آستان قدس فعالیت داشتم و ارادت به امام رضا(ع) را از پدرم آموختم که او هم ۳۰ سال در بیمارستان امام رضا(ع) مشغول به فعالیت بود. زمانی که کارمند آستان قدس بودم ۷ نایب التولیه آستان قدس را دیدم، اما هیچ کدام حکم خادمی افتخاری امام رضا(ع) را به من ندادند، امروز آرزو دارم این توفیق نصیبم شود.

 

daryuosh-arjmand-mohamadrezasharifinia

 

ارجمند با بیان اینکه در دوران جوانی تفریح من این بود که به حرم بیایم، عنوان کرد: امام رضا(ع) هر چه در طول زندگی از ایشان درخواست کرده‌ام به من داده است.

 

گفتنی است، پس از این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با درخواست خادمی داریوش ارجمند موافقت کرد.// خبرانلاین 

 

 

بیوگرافی داریوش ارجمند و همسرش + زندگی شخصی و هنری و عکس های خانوادگی

 

داریوش ارجمند

 

داریوش ارجمند بازیگر پیشکوست ایرانی است که به دلیل بازی در سریال امام علی و سریال ستایش معروف شد. در این بخش بیوگرافی کامل داریوش ارجمند و عکس های او و همسرش را مشاهده می کنید و اطلاعات زندگی شخصی و هنری او را می خوانید.

 

بیوگرافی داریوش ازجمند

داریوش ارجمند متولد 5 مرداد سال 1323 در شهر مشهد است او بازیگر سینما و تئاتر است. پدرش تیمساز ارجمند بود، او سه برادر و دو خواهر دارد و خودش فرزند دوم خانواده است، برادر کوچک او انوشیروان ارجمند بازیگر، برادرزاده اش برزو ارجمند و بهار ارجمند است و پسرش هم امیریل ارجمند بازیگر است. عروس او یاسمینا باهر هم بازیگر است.

 

داریوش ارجمند

 

شروع بازیگری

او در ابتدا با تئاتر شروع کرد و در سال 1340 سینمای آزاد شهر مشهد را تاسیس کرد و در سال 1349 تئاتر را به صورت جدی تر آغاز کرد و در سال 49 در وزارت فرهنگ و هنر استخدام شد.

 

داریوش ارجمند

 

همکاری با کارگردانان معروف

داریوش ارجمند با کارگردانان معروفی همکاری داشته است. او با بهرام بیضایی، ناصر تقوایی، مسعول کیمیایی و داوود میرباقری همکاری داشته است و در سریال ها و فیلم های پر مخاطب ایفای نقش کرده است.

 

داریوش ارجمند

 

اصالت + تحصیل در خارج

او در تاریخ 5 مرداد سال 1323 در شهر مشهد متولد شد ولی می گوید که اصالت او به شهر بیرجند در خراسان جنوبی برمی گردد. تحصیلات دانشگاهی را در دانشگاه فردوسی مشهد و در رشته کارشناسی تاریخ و جامعه شناسی گذرانده است و یکی از استادان او دکتر علی شریعتی بوده است.

 

او برای ادامه تحصیل مدتی را در پاریس گذرانده است. در پاریس مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و سینما را ا دانشگاه سوربن گرفته است.

 

داریوش ارجمند

 

ساخت فیلم کوتاه

وی به همراه مهرداد تدین از مؤسسین سینمای آزاد مشهد در اواخر دهه ۱۳۴۰ است. علاوه بر بازیگری و کارگردانی در تئاتر مشهد به ساخت فیلم‌های کوتاه ۸ میلی‌متری هم می‌پردازد که مهم‌ترین آن‌ها فیلم هیس می‌باشد. کارگردانی فیلم «گفت به زیر سلطه من آیید» نوشته علی پزشکی، اولین تجربهٔ سینمایی او در قطع ۱۶م. م. است

 

داریوش ارجمند

 

نخستین فیلم

نخستیین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد فیلم ناخدا خورشید به کارگردانی ناصر تقوایی بود و در سال 1365 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از پنجمین جشنواره فیلم فجر به دست آورد.

 

فیلم های دهه 60 و 70

او در دهه 60 در 3 فیلم کشتی آنجلیکاف پرده آخر و جستجگر ایفای نقش کرد. در دهه 70 گزیده کار شد و در 3 فیلم آدم برفی، اعتراض و سگ کشی ایفای نقش کرد و برای بازی در فیلم سگ کشی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

 

داریوش ارجمند

 

بازی در سریال امام علی

او در سریال امام علی در نقش مالک اشت بازی ماندگاری از خود نشان داد. این سریال یکی از سریال پربیننده صدا و سیما است.

 

درجه یک فرهنگ و هنر

ارجمند در سال ۱۳۹۱ طی حکمی از سوی محمدرضا طالقانی به عنوان سخن گوی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای منصوب شد و در مراسمی در تیر ماه ۱۳۹۲ نشان درجه یک فرهنگ و هنر را دریافت کرد

 

داریوش ارجمند

 

اجرا

ارجمند علاوه بر بازیگری، از سال ۱۳۸۲ تا سال ۱۳۸۹ به عنوان مجری با مجموعه تلویزیونی طلوع ماه به تهیه‌کنندگی رضا خوشدل راد همکاری نمود. وی از سال ۱۳۹۶ جزوه استادان رشته سینمای دانشگاه پارس شد.

 

 

ازدواج و فرزندانش

داریوش ازجمند در سال 52 با خانمی به نام فرشته یغمایی ازدواج کرد. حاصل ازدواح آنها دو پسر به نام امیرسام و امیر یل و یک دختر به نام یلدا می باشد. پسرش امیریل در ایران است و بازیگر است و پسر دیگرش در انگلیس زندگی می کند.

 

او در یکی از کلاس های دکتر علی شریعتی با خانمش آشنا و پس از چند وقت به خواستگاری رفت و با مراسمی ساده راهی خانه بخت شدند.

دخترش یلدا در ایران دندانپزشک است و معلم زبان انگلیسی نیز می باشد.

 

داریوش ارجمند

علایق

داریوش ارجمند عاشق مسارفت است و به تمام کشور ایران از جنگل تا کویر علاقه دارد. او به موسیقی بسیار علاقه دارد و تمام سبک ها را دوست دارد و البته از تقلید هم خوشش نمی آید. به صدای همایون شجریان، محمد نوری، علیرضا قربانی و سالار عقیلی علاقه دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    چی گفته حالا

  • هانی

    کجاش وحشتناک بود الکی هرچیزی رو بزرگ می کنید.... حیف اقای ارجمند...

  • ناشناس

    داریوش ارجمند بسیار ادم مزخرف بداخلاق و منافقی هست

  • اسی

    و..... ما استاد ارجمند خیلی خیلی دوست داریم هر کاری کنه بازم دوستش داریم در حالی که مطمعن هستیم صحبتای شما دروغه