شمانیوز
شما نیوز

زمان پخش مسابقه سبقت

مسابقه "سبقت" به تهیه کنندگی افشین حسین خانی کاری از گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه یک سیما است که با اجرای "سیاوش عقدایی"پس از سریال شبانگاهی بطور زنده روی آنتن می‌رود.

 زمان پخش مسابقه سبقت

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از میزان: به گفته افشین حسین خانی تهیه کننده "سبقت" این مسابقه جذاب تعاملی زنده با مردم است که شرکت کنندگان آن از طریق اپلیکیشنی به نام "سبقت" که در طول برنامه برای بینندگان معرفی می‌شود، انتخاب می‌شوند.

حسین خانی تاکید کرد: در هر مسابقه شش بیننده به استودیو می‌آیند و به مدت یک ساعت با هم رقابت می‌کنند.

این تهیه کننده با اشاره به این که نصب و مشارکت در این اپلیکیشن کاملا رایگان است، تصریح کرد: در هر برنامه به غیر از نفر برنده، به ۲۰ نفر از بینندگان که در این مسابقه مشارکت دارند نیز جوایزی اهدا می‌گردد.

افشین حسین خانی با بیان این که هدف این مسابقه به چالش کشیدن اطلاعات بینندگان در حوزه‌های مختلف می‌باشد، یادآور شد: این برنامه از امشب (۱۹ آبان) روی آنتن می رود. او درخصوص جدول پخش این مسابقه هم توضیح داد و گفت: شبکه یک پخش "سبقت" را همزمان با آغاز هفته وحدت شروع می‌کند و به مناسبت ایام ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) این مسابقه هر شب تا پنج شنبه (۲۳ آبان) روی آنتن می‌رود و به امید خدا از هفته آینده صرفا دو شب در هفته برنامه خواهیم داشت که روز‌های پخش آن متعاقبا اعلام می‌شود.
 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied