شمانیوز
شما نیوز

ماجرای ازدواج میلاد محمدی + تصاویر جدید

میلاد ۷ مهر سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. او یک برادر دوقلو به نام مهرداد دارد. میلاد ۵ دقیقه زودتر بدنیا آمده است آنها دو برادر بزرگ بنام میثم و محسن و یک خواهر نیز دارند.

ماجرای ازدواج میلاد محمدی + تصاویر جدید

میلاد ۷ مهر سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. او یک برادر دوقلو به نام مهرداد دارد. میلاد ۵ دقیقه زودتر بدنیا آمده است آنها دو برادر بزرگ بنام میثم و محسن و یک خواهر نیز دارند. مهرداد محمدی نیز سابقه بازی در تیم های راه آهن و سپاهان اصفهان را دارد. او هم اکنون در تیم آوس پرتغال توپ می زند.

 

20165231425741110a

 

4CvOync4prof

 

دوقلوها فوتبال را از زمین خاکی پشت منزل‌شان شروع کردند. آن‌ها تا نیمه‌شب، حتی وقتی هیچ‌کس دیگر نمی‌ماند، در خیابان‌ مانده و با هم بازی می‌کردند و همین پشتکار باعث پیشرفت آن‌ها شد. میلاد دفاع و چپ‌ پا بود و برادرش مهاجم و در ایران اغلب جوانان دوست دارند مهاجم باشند و گل بزنند.

 

OZIPyQMK743U

 

میلاد فعالیت خود را از ۱۴ سالگی با تیم محلی جاوید فلاح در منطقه فلاح تهران به صورت جدی شروع کرد سپس به آکادمی استیل آذین رفت و مدتی بعد برای سربازی در نیروی زمینی بازی کرد. او در مصاحبه ای گفته است. در سال ۹۳ روزی به تمرینات تیم راه آهن رفتم و به حمید خان گفتم بچه پایین شهر هستم و زحمت زیادی کشیدم، می شود مرا ببینی، ایشان هم لطف کردند از من تست گرفتند. همان روز به عضویت راه آهن درآمدم.

میلاد درباره الگوهای خود گفته است: « در ایران الگوی فوتبالی ام مجتبی محرمی است. فیلم های بازی آقا مجتبی را دیدم و از آن گذشته او بچه محل ماست، در خارج هم بازی ژوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا را خیلی دوست دارم چون بارسایی هستم»

 

sbe0RQxy8xRP

 

چکیده ای از بیوگرافی میلاد محمدی:

نام کامل :  میلاد محمدی کشمرزی

زمینه فعالیت : فوتبالیست

تولد : ۷ مهر ۱۳۷۲

زادگاه : تهران، ایران

قد : ۱٫۷۴ متر 

پست : مدافع کناری ،  هافبک

 

 

بیوگرافی میلاد محمدی:

میلاد محمدی  یک بازیکن فوتبال اهل ایران است در پست مدافع کناری و وینگر بازی می‌ کند.

میلاد محمدی‌ کشمرزی متولد هفتم مهرماه ۱۳۷۲ در تهران است. میلاد و برادر دوقلویش مهرداد در حالی متولد شدند که خانواده محمدی ۲ پسر داشتند و با این دو قلو تعداد برادران به ۴ رسید. محمدی‌ ها در محله فلاح تهران، از جنوبی‌ ترین و محروم‌ ترین مناطق شهری پایتخت، رشد کرده و در همین محله  فوتبال  را نیز شروع کردند.

زمانی که در فصل چهاردهم این دو برادر دوقلو در فوتبال ایران اسم و رسمی به هم زدند، ادبیات و نوع لباس پوشیدن و حرف زدن و در کل رفتار و اخلاق آن‌ ها که برگرفته از اصالت جنوب شهری بود، مورد توجه شبکه‌ های مختلف تلویزیونی و روزنامه‌ ها قرار گرفت و خیلی‌ ها همین توجه ناگهانی را مانعی برای پیشرفت این دو استعداد می‌ دانستند. میلاد محمدی‌ خیلی زود  لژیونر  شد و از حاشیه‌ ها دور اما برادرش مهرداد که ماند، مطابق پیش‌ بینی‌ ها با افت چشمگیری روبه‌رو شد و...

 

HyYAfqlSHm9S

 

کارنامه میلاد محمدی:

دوقلوها فوتبال را از زمین خاکی پشت منزل‌ شان شروع کردند. آن‌ها تا نیمه‌ شب، حتی وقتی هیچ‌ کس دیگر نمی‌ ماند، در خیابان‌ مانده و با هم بازی می‌ کردند و همین پشتکار باعث پیشرفت آن‌ ها شد. میلاد زودتر به چشم آمد چون دفاع و چپ‌پا بود و برادرش مهاجم و در ایران اغلب جوانان دوست دارند مهاجم باشند و گل بزنند. او فوتبال باشگاهی را از « پاراگ » شروع کرد. سپس به داماش رفت و از آنجا سر از استیل‌آذین درآورد. سال ۱۳۹۱ که به سن سربازی رسید و دیگر نمی‌توانست برای جوانان بازی کند راهی نیروی زمینی شد و سال ۹۳ با پایان خدمتش به عضویت راه‌آهن درآمد.

در این تیم و در لیگ چهاردهم، این دو برادر چپ پا به خاطر شباهت بیش از حد و البته فوتبال ناب، یک شبه ره صدساله را رفته و به اوج شهرت رسیدند و البته هر دو به  تیم ملی  دعوت شدند. میلاد به خاطر همان مدافع بودن، فیکس شد و ماند اما مهرداد خط خورد. سال ۱۳۹۴ هم که تقریباً همه تیم‌های ایران این دو برادر را می‌خواستند با رسیدن پیشنهاد باشگاه «ترک گروزنی» از لیگ برتر روسیه، میلاد در تصمیمی حرفه‌ای لژیونر شد.

 

hasan-reivandi-6 - Copy (2)

 

افتخارات میلاد محمدی:

میلاد محمدی‌ در عرصه باشگاهی افتخاری ندارد اما در تیم ملی امید فیکس بود و سپس توسط  کی‌روش  به بزرگسالان دعوت و در مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ مدافع چپ ثابت ایران شد، او - بازی ملی رسمی دارد.

 

 

بیوگرافی مهرداد محمدی برادر دوقلوی میلاد محمدی:

مهرداد محمدی یک بازیکن  فوتبال  اهل ایران است که در پست وینگر بازی می‌کند.  مهرداد محمدی‌  همچنین سابقهٔ بازی برای تیم ملی فوتبال امید ایران را در کارنامه دارد و یکی از لیدرهای  پرسپولیس  در ورزشگاه آزادی جایگاه ۲۷ نیز بوده است.

 

hasan-reivandi-6 - Copy - Copy

 

بخشی از مصاحبه با برادران فوتبالیست محمدی:

 

تا به حال شده که در مدرسه به جای هم امتحان بدهید؟

مهرداد: نه، البته در فوتبال پایه‌ها جای هم بازی می‌کردیم که یک مرتبه پدر همین علیرضا فغانی فهمید و...

 

در چه تیمی بازی می‌‌کردید؟

میلاد: تیم جاوید فلاح بود. هر دو ۱۴ یا ۱۵ ساله بودیم اما دیر به تیم ملحق شدیم و اسم یکی از ما رد شده بود. به همین خاطر مربی آن تیم آقای مهدی نصرتی که اولین مربی ما هم بود هر دو تا را بازی می‌داد تا دلمان نشکند! (با صدای بلند می‌خندند!)

 

پس بچه میدان فلاح تهران هستید؟

مهرداد: بله؛ بچه پایین شهر هستیم و به این موضوع هم افتخار می‌کنیم.

 

شنیدیم خانواده‌ای ورزشی دارید.

میلاد: برادران بزرگترم میثم و محسن که ۲۶ ساله و ۲۵ ساله هستند  پرورش‌اندام  کار می‌کنند. هر دو هم مشوق اصلی ما به شمار می‌روند و جا دارد خیلی از آنها و همین‌طور پدر و مادرم تشکر کنم. (ناگهان مهرداد می‌گوید) راستی از خواهر عزیزمان هم ممنون هستم که خیلی هوای ما را دارد.

 

الگوی شما در فوتبال ایران و جهان چه کسی است؟

میلاد: در ایران مجتبی محرمی!

 

مگر فوتبال محرمی را دیدی؟

میلاد: بله، فیلم بازی‌های آقامجتبی را دیدم و از آن گذشته بچه محل ماست. در خارج از کشور هم یوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا را خیلی دوست دارم چون بارسایی هستم!

 

و تو مهرداد

مهرداد: در ایران علی کریمی و خارج از کشور کریستیانو رونالدو!

 

ولی هر دو راست پا هستند!

مهرداد: فرقی نمی کند دوستشان دارم. ضمن آنکه یک رئالی دوآتشه هستم! لطفاً از قول ما بنویسید لطف خدا خیلی شامل حال مان شده است.

 

AndroidOnlineNewsImage.aspx - Copy

 

مثل اغلب بچه‌های پایین شهر در گذشته مشکل کفش ورزشی و لباس نداشتید؟

میلاد: چرا، کفش هایی که قبلاً می‌پوشیدیم بی کیفیت بود و همین الان هم جای زخم آن روی پای ما قابل مشاهده است. با این حال دست پدر و مادرم را می‌بوسم.

مهــــرداد: امیــدوارم بتوانم زحمات پدر و مادر و خانواده‌ام را جبران کنم.

 

منبع: مجله کولاک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied