شمانیوز
شما نیوز

«خاله شادونه» با برنامه جدید روی آنتن جام جم می رود

«خاله شادونه» با برنامه جدید «فرزندان ایران» از یکشنبه ۶ بهمن ماه میهمان خانه‌های مردم می‌شود.

«خاله شادونه» با برنامه جدید روی آنتن جام جم می رود

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران:  آیین رونمایی از برنامه جدید «فرزندان ایران» با اجرای ملیکا زارعی (خاله شادونه) با حضور محمد شریف خانی معاون فضای مجازی و حسن ملکی مدیر شبکه جام جم شنبه ۵ بهمن ماه برگزار شد.

زارعی مجری برنامه گفت:از فردا برنامه «فرزندان ایران» با دکور جدید شروع می شود، امیدوارم برنامه در شان فرزندان ایران زمین روی آنتن برود.

شریف خانی گفت: یکی از مزیت و ویژگی های سری جدید برنامه این است که برای دو دسته از کودکان تولید شده است؛ یک دسته کودکانی که به محتوای ایرانی و فارسی دسترسی ندارند و این یک موقعیت جدید برای آنها است و فضای جدیدی برای آنها ایجاد می کند تا با زبان فارسی و فرهنگ ایرانی بیشتر آشنا شوند.

 

وی ادامه داد:دسته دوم بچه هایی که برای سرگرم شدن از فضای مجازی و تلفن همراه استفاده می کنند.این برنامه در فضای مجازی فرصت دیگری است تا آنها نیز از محتوای فرهنگی برنامه استفاده کنند.

شریف خانی اظهار کرد:بحث سواد رسانه ای در تولید این برنامه اهمیت دارد. کودکان از آسیب پذیر ترین قشر جامعه هستند که در فضای مجازی با فرصت و تهدید هایی روبرو می شوند. این برنامه فرصت خوبی است تا ما با تکیه بر ظرفیت های فضای مجازی مفاهیم مورد نظر را در اختیار بچه ها بگذاریم و موجب ارتقای سواد رسانه ای آنها شویم.

معاون فضای مجازی اظهار کرد:امیدوارم برنامه سرآغازی برای همکاری و تعامل بیشتر با معاونت فضای مجازی و معاونت سیما باشد .
 ملکی مدیر شبکه جام جم گفت: خوشحال هستیم که همکاری جدیدی با معاونت فضای مجازی شکل گرفت و امیدوارم ارزش افزوده خوبی داشته باشیم.

 

«خاله شادونه» با برنامه جدید روی آنتن جام جم می رود

 

وی ادامه داد: بحث کودک و نوجوان برای کشور ما بحث مهمی است به خاطر اینکه آموزش و پرورش که باید برای بچه ها انجام شود و هم به لحاظ سرگرمی ها که از رسانه ملی باید در نظر بگیریم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: وظیفه ما این است که خدمت گذار بچه هایی باشیم که در نقاط مختلف جهان زندگی می کنند و به زبان فارسی صحبت می کنند، تلاش ما این است که کودکان خارج از کشور در کنار فضای مفرح با زبان فارسی که زبان مادری آنهاست بیشتر آشنا شوند از طرفی با جاذبه های دیدنی داخل کشور آشنا شوند .

ملکی بیان کرد: از تهیه کننده و مجری برنامه درخواست می کنم که فضای سرگرم کننده و شادی را برای بچه ها فراهم کنند تا غم دوری از کشور برای آنها جبران شود.

در پایان نیز کیک آغاز ضبط برنامه جدید با حضور محمد و امیر حسین اسماعیلی فرزند شهید مدافع حرم اسماعیلی و خدیجه جبلی فرزند شهید مدافع حرم جبلی بریده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied