شمانیوز
شما نیوز

بازدید وزیر ارشاد از جشنواره مد و لباس فجر + جزئیات

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از بخش‌های مختلف نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر بازدید کردند.

بازدید وزیر ارشاد از جشنواره مد و لباس فجر + جزئیات

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر : سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدمحمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر دوشنبه ۲۸ بهمن با حضور در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو از بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره مد و لباس فجر بازدید کرد.

در ابتدای این دیدار، سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و رئیس نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با ارائه توضیحاتی درباره بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره، از تلاش و ظرفیت‌های هنری، فرهنگی و صنعتی این عرصه تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه این دوره از جشنواره مد و لباس فجر نیز همچون ادوار گذشته، محل نمایش و عرضه آخرین دستاوردهای فعالان این حوزه قرار گرفت و آثار ارزشمند بسیاری با موضوع «فر گلستان» و ملهم از نمادهای فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی استان‌های گلستان و خراسان شمالی دریافت شد.

پیش از بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری او از جشنواره، مهمانان بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره به استقبال سید عباس صالحی و همراهان او آمدند و محمدرضا پاکروان مدیر اجرایی بخش بین‌الملل، به نمایندگی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی توضیحاتی را درباره فعالیت‌های بخش بین‌الملل عنوان کرد.

وی در این بازدید در جریان فعالیت‌های مؤسسات فعال در حوزه مد و لباس، آخرین پیشرفت‌های صنعتی و فناورانه در فرایند تولید لباس در ایران قرار گرفت و محصولات شرکت‌کننده در بخش مسابقه که آثار آنها در سالن بوستان مجتمع نمایشگاهی شهرداری تهران در معرض دید عموم قرار گرفته را مورد بازدید قرار داد.

صالحی و هیئت همراه همچنین با برخی از مدیران برندها، تولیدکنندگان و طراحان مد و لباس به گفت‌وگو پرداخت و در جریان مشکلات و موانع تولید از زبان فعالان این حوزه قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied