شمانیوز
شما نیوز

عکس منشوری از خوشگذرانی روشنک عجمیان در کانادا + تصاویر و بیوگرافی

روشنک عجمیان به تازگی تصاویر سفرها و تفریحات خویش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته اند

عکس منشوری از خوشگذرانی روشنک عجمیان در کانادا + تصاویر و بیوگرافی

سایت ساتین نوشت: بازیگران جوان ایرانی به تازگی تصاویر سفرها و تفریحات خویش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته اند.روشنک عجمیان بازیگر سینما با انتشار عکس‌هایی از سفرش به کانادا و تفریحاتش در این کشور توجه مخاطبان زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرده است.

 

 

mahnaz_afshar_12

lz5qq22pdue6slv9sxh8

 

 

 

بیوگرافی روشنک عجمیان

 روشنک عجمیان متولد 20 بهمن 1355 در تهران است ، وی لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر دارد. روشنک عجمیان متأهل است و در سال 1382 با مهریار حمیدی ازدواج کرده و حاصل ازدواجشان دختری به نام آروشا است.

 

 

 

 

ماجرای آشنایی و ازدواج روشنک عجمیان

 مهریار حمیدی در گفتگویی درباره آشنایی خود و همسرش می گوید:آنچه بیشتر مرا جذب روشنک عجمیان کرد، صداقت و پاکی بود که در وجود او دیدم. شاید جالب باشد که بگویم آشنایی ما هم خودش می تواند داستان یک کتاب شود و من برای شروع این آشنایی ممارست ها به خرج دادم. 30 بار به تماشای یک نمایش رفتم تا جایی که دیالوگ هایش را از بازیگران بهتر ادا می کردم. 

 

 

57790269

 

 

زندگی در کانادا و ایران

مهریار حمیدی دانش آموخته مهندسی صنایع است .می گوید می خواستیم به کانادا مهاجرت کنیم و روشنک اصلا نمی توانست بپذیرد، از نظر منطقی حرف من درست بود اما می دیدم حق ندارم احساس او را نادیده بگیرم و حس او به منطق من ارجحیت داشت. گویا در نهایت حمیدی و روشنک عجمیان برای اینکه به نظر یکدیگر احترام بگذارند تصمیم می گیرند بین ایران و کانادا در رفت و آمد باشند یعنی برخی فصول سال در کانادا زندگی کنند و برخی فصول در ایران هستند .

 

 

513459_967

 

 

جراحی زیبایی روشنک عجمیان

من کلا با جراحی زیبایی در بازیگران موافق نیستم چون بازیگر مدل نیست و باید چهره کاملا طبیعی داشته باشد تا بتواند در هر نقشی باورپذیر جلوه کند اما در عین حال عنوان می کنم اگر کسی این کار را انجام داده ارتباطی به من ندارد و من اجازه قضاوت در مورد دیگران را به خود نمی دهم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied