شمانیوز
شما نیوز

حضور فرزاد فرزین در پرشیا گات تلنت جنجال ساز شد + فیلم

فیلمی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در مسابقه استعدادیابی پرشیا گات تلنت فرزاد فرزین خواننده مشهور و محبوب ایرانی در این برنامه به عنوان تماشاچی حضورداشته است در فیلم زیر تماشا کنید.

حضور فرزاد فرزین در پرشیا گات تلنت جنجال ساز شد + فیلم

به گزارش خبرنگار شمانیوز: فیلمی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در مسابقه استعدادیابی پرشیا گات تلنت فرزاد فرزین خواننده مشهور و محبوب ایرانی در این برنامه به عنوان تماشاچی حضورداشته است در فیلم زیر تماشا کنید.

 

خبر فوری : رضا صادقی کرونا گرفت 

 

 

فرزاد فرزین در خندوانه

او در ابتدای برنامه درباره فعالیت هایی که در 24 ساعت انجام می دهد، توضیح داد:«متاسفانه دیر می خوابم، ولی صبح ساعت هشت از خواب بلند می شوم و به باشگاه می روم چون در آن ساعت هم صنف های ما خواب هستند، کار دیگری نمی توانم انجام دهم و بعد هم به سراغ سایر کارهایم می روم.»

او در ادامه درباره مدتی که مشغول ورزش کردن است، گفت:«من 12 سال است که به طور منظم ورزش می کنم، حتی در مناطق خیلی دورافتاده ای که بودم هم باشگاه رفتم و خیلی از مردم با دیدن من تعجب کردند. البته من ورزش بوکس هم کار می کنم. ورزش، خصوصا بدنسازی خیلی به تنفس ما در هنگام خواندن کمک می کند.»

 

سپس، فرزین قطعه «ماه عسل» را برای حضار اجرا کرد و درباره نحوه ساخت آن قطعه بیان کرد:«احسان علیخانی یک ترانه به من داد و گفت که این ترانه را به دو آهنگساز دیگر هم دادم تا ببینم کدام کار بهتر می شود، تنها پنج روز فرصت ساخت داری. من تا روز آخر هیچ چیزی به ذهنم نرسید تا اینکه در آخرین فرصت در استودیو یک کاری را در مدت 10 دقیقه ساختم، می دانستم که آن چیزی که دنبالش هستیم همین است و در نهایت همان شد که در برنامه پخش شد.»

 

در ادامه برنامه، ویدئو کلیپی برای بزرگداشت شهدای مدافع حرم و آتش نشان با صدای فرزاد فرزین برای اولین بار پخش شد.

او در پایان از خانواده و همسرش قدردانی کرد و درباره اینکه آیا خانوادگی اهل ابراز علاقه کردن هستند، گفت:«نه نیستیم، چون پدرم از قدیم وقتی می خواست از کسی تشکر کند برای اینکه پررو نشود خیلی جدی فقط می گفت ممنون و ما هم به تبع او این چنین شدیم. تازه من خوب ترین هستم و به طرفداران و همسرم ابراز علاقه می کنم.»

 

 

11462746_945

 
 
بیوگرافی فرزاد فرزین + تصاویر 
 
  • نام:فرزاد
  • نام خانوادگی :فرزین 
  • متولد :3 تیر ماه 1360
  • تاهل :متاهل 
  • نام همسر:شیوا کاکاخانی

 

فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی متولد 3 تیر 1360 در تهران است و 36 سال سن دارد .

 

 

DeAEoeApkPKX

 

تحصیلات فرزاد فرزین

وی در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است سپس به به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است .

 

11463855_363

 

خانواده فرزاد فرزین

 " او تک پسر خانواده است و یک خواهر هم دارد . پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اینک بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است. او یک خواهر نیز دارد " 

 

 

پیانو برای خواهر و استعداد در برادر

دو سه ساله بود که خانواده برای خواهرم که کلاس پیانو می رفت کیبورد گرفته بودند و جالب است که اجازه نمی دادند من دست به کیبورد بزنم چون کوچک و خراب کار بودم اما پدر و مادرم کم کم متوجه شدند که این منم که باید کلاس پیانو برم نه خواهرم !

 

11463329_961

 

آهنگسازی برای پسردایی ها

از 14 – 13 سالگی خیلی دوست ن داشتم آهنگ های دیگران را بزنم چند آهنگ بلد بودم اما همیشه موزیک خودم را می ساختم و آلبوم جمع می کردم ! تا 17 سالگی هم کارم این بود که آلبوم های جدید بسازم و بدهم پسردایی هایم گوش کنند ! البته کار قابل بحثی نبود

 

 

کلاس سلفژ

پیش سروش عازمی خواه سلفژ را یاد گرفتم که نوازنده ویولن در ارکستر ملی است

اتفاقا من مجبور شدم تا به صورت فشرده سلفژ یاد بگیرم چون دو ماه بعد امتحان داشتم. آنجا چشمم باز شد و تازه فهمیدم آن چیزی که کورکورانه اجرا می کردم چیست

 

11462705_477

 

ازدواج و همسرش

" فرزاد فرزین ازدواج کرده است و متاهل می باشد و همسر او شیوا کاکاخانی می باشد .

تاکنون عکسی از وی به همراه همسرش منتشر نشده و تصاویر موجود مربوط به همکاران و هوادران او می باشد "

 

11463505_700 (1)

 

11463386_773

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied