شمانیوز
شما نیوز

عکس‌های احسان علیخانی قبل از کاشت مو لو رفت + تصاویر

این روزها، عکس احسان علیخانی، قبل از کاشت مو سوژه فضای مجازی شده است.

عکس‌های احسان علیخانی قبل از کاشت مو لو رفت + تصاویر

شمانیوز گزارش می دهد:

 

احسان علیخانی مجری معروف تلویزیون که برنامه هایی همچون ماه عسل و عصر جدید را در کارنامه کاری خود دارد این روزهای با عکس احسان علیخانی قبل از کاشت مو این روزها سوژه داغ فضای مجازی شده است.

گفته می شود احسان علیخانی قبل از وارد شدن به تلویزیون چند نوع عمل زیبایی بر روی چهره اش انجام داده است که در ادامه تصاویری از وی را قبل از کاشت مو و عمل جراحی میبینید.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[ (1)

 

احسان علیخانی زاده ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه‌مند شده‌است.

 

خبرداغ و جنجالی : اختلاف سنی 17 ساله ریحانه پارسا و مهدی کوشکی جنجالی شد + فیلم و عکس

 

 

 

اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده‌است. او اجراهایی مانند صبح آمد، ماه عسل و سه ستاره و… را برعهده داشته‌است. اولین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد.

 

1qrWcEReFfw0

 

امــا اخــیرا عکـس هایــی از احسـان علــیخانی منــتـــشـر شده است که به گفـتـــه کاربــران عکـــس های احســان علـیــخــانی قبــل از عمل زیــبـایی است.

 

idtFzSPQV29w

 

عکس های قبل کاشتن مو و عمل زیبایی مجری برنامه ماه عسل،  احسان علیخانی  در فضای مجازی دست به دست می شود که این تصاویر چهره ای بسیار متفاوت را از این مجری نشان می دهند.

در یک پست های طنز آمیز کاربران نوشته اند ” اگر احسان علیخانی مو نکاشته بود، بینی عمل نکرده بود، خودش جز مهمانان ماه عسل بود نه مجری آن”.

 

nXpGq8ibHF3K

QZjJvvaLiLGI

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۰۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رضاکارخانه

    سلام