شمانیوز
شما نیوز

جزئیات اعتراض به حضور بشیر حسینی در عصر جدید

روزنامه فرهیختگان در شماره امروزش چند تحلیل درباره کیفیت عصرجدید ارائه داده و از قیاس‌گذاری با برنامه پرشیا گات‌تلنت به این نتیجه رسیده که عصرجدید موفق‌تر بوده اما در یکی از این تحلیل‌ها ، نویسنده نسبت به ادامه حضور بشیر حسینی تلویحا اعتراض کرده.

جزئیات اعتراض به حضور بشیر حسینی در عصر جدید

به گزارش شمانیوز و به مقل از برترین ها: روزنامه فرهیختگان در شماره امروزش چند تحلیل درباره کیفیت عصرجدید ارائه داده و از قیاس‌گذاری با برنامه پرشیا گات‌تلنت به این نتیجه رسیده که عصرجدید موفق‌تر بوده اما در یکی از این تحلیل‌ها ، نویسنده نسبت به ادامه حضور بشیر حسینی تلویحا اعتراض کرده.

 

این روزنامه نوشت:

* در غیاب خندوانه و افت مشهود دورهمی، بار اصلی سرگرمی شبانه تلویزیون به دوش «عصر جدید» افتاد. برنامه‌ای که در زمان پخش سری اولش با وجود انتقادهای به جا و گاه نابه‌جا توانست در جذب مخاطب موفق عمل کند. عصرجدید هم مانند برنامه‌های دیگر تلویزیون تحت تاثیر کرونا قرار گرفت و ضبط قسمت‌هایی از آن بدون حضور تماشاگران برگزار شد. اتفاقی که حتما در کاهش کیفیت موثر بود.

* اما تغییرات عصر جدید در سری دوم فقط شامل حضور و غیاب تماشاگران نمی‌شد. در زمان پخش سری اول انتقادهای زیادی به عصر جدید وارد شد؛ از ترکیب هیات داوران تا نحوه ناعادلانه رقابت و ارائه الگوی غیرکاربردی برای جامعه. در سری دوم، ترکیب داوران تغییری نکرد تا همچنان این سوال بی‌جواب بماند که حضور سیدبشیر حسینی در کنار امین حیایی همگون است یا ناهمگون؟ آیا سیدبشیر حسینی برای تئوریزه کردن اتفاقات خاص روی صحنه باید در جمع داوران باشد؟ ترکیب داوران بدون تغییر و البته با حضور کمرنگ‌تر رویا نونهالی (مگر در کل‌کل‌های مصنوعی با آریا عظیمی‌نژاد) در سری دوم به جا ماند.

* می‌دانیم که قرار نیست عصرجدید به جای وزارت آموزش‌وپرورش یا دانشگاه‌ها یا حتی وزارت ورزش عمل کند اما می‌تواند ذهن خانواده‌ها را در نحوه تربیت و هدف‌گذاری فرزندان‌شان هدایت کند. می‌تواند بسیاری از چارچوب‌های ذهنی کهنه را اصلاح کند.

* امیدواریم بعد از رفتن کرونا و عادی شدن شرایط، شاهد عصرجدیدی با حضور تماشاگران و با هیجان و شور باشیم. عصر جدیدی که نسبت به گذشته‌اش خلاق‌تر و تازه‌تر باشد. تغییر ترکیب داوران شاید نمونه‌ای از این خلاقیت‌ها باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied