شمانیوز
شما نیوز

پوریا پورسرخ از همسرش رونمایی کرد + عکس همسرش

به تازگی پوریا پورسرخ خبر ازدواجش را در یک مصاحبه ی تلویزیونی تایید کرد اما اطلاعاتی درمورد همسرش نداد. در زیر تصاویر همسر پوریا پورسرخ را ببینید.

پوریا پورسرخ از همسرش رونمایی کرد + عکس همسرش

به گزارش شمانیوز: پوریا پورسرخ در یک استوری در اینستاگرام خود تولد لبخند بدیعی کارگردان و بازیگر تئاتر را تبریک گفت و لبخند نیز در استوری خود از پوریا تشکر کرد. این اتفاق باعث شد که خیلی ها تصور کنند لبخند بدیعی همسر پوریا پورسرخ است که به تازگی ازدواج کرده است.

 

85lbV5T7fWlY

 

233351_357

 

 

 

"اما چنین خبری صحت ندارد و هیچ منبع موثقی برای آن وجود ندارد"

 

 

گفتگوی صمیمانه با پوریا پورسرخ

پوریا پور سرخ بازیگری است که این روزها با سریال کیمیا در تلویزیون حضور دارد و همین مسئله باعث شده که بیشتر در کانون توجهات قرار بگیرد. بااو گفتگوی صمیمانه ای انجام داده ایم که در آن از زندگی خصوصی و تجربیات کاری اش صحبت های جالبی کرده است.

 

 

 

گفتگوی صمیمانه با پوریا پورسرخ

 

جهت اطلاع آنی از اخبار یارانه اینجا کلیک کنید

 

 

پوریا پورسرخ  نمونه کامل از یک انسان موفق است. در حالی که نزدیک به 10 سال از حضورش در عرصه بازیگری می گذرد و موفقیت های زیادی را در این عرصه تجربه کرده است، اما هرگز آدمی تک بعدی نبوده و در کنار بازیگری، تحصیلات خود را تا مدارج بالا ادامه داده و از طرف دیگر هرگز حواشی و شایعات مرسوم بازیگری را وارد زندگی شخصی و حریم خصوصی خود نکرده است.

قواعد رقابت سالم را به خوبی می داند و از تجربیاتش، پلی برای رسیدن به موفقیت ساخته است. او حتی از معدود بازیگرانی است که به شدت به سلامت روحی و جسمانی خود اهمیت می دهد و حالا بعد از 3سال دوری از مصاحبه های مطبوعاتی، درباره ابعاد تازه ای از زندگی و حرفه اش صحبت کرده است، از تجربیاتی که در این سال ها به دست آورده و آرامشی که این روزها در زندگی اش جاری است.

 

پوریا پورسرخ از زندگی شخصی و کاری اش می گوید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied