شمانیوز
شما نیوز

دستمزد نجومی رضا رشیدپور فاش شد + مبلغ دستمزد

رضا رشیدپور در گفت و گوی تصویری با مخاطبان توضیحاتی درباره دستمزدش که پیش از این حاشیه ساز شده بود، ارائه داد.

دستمزد نجومی رضا رشیدپور فاش شد + مبلغ دستمزد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : رضا رشیدپور در گفت و گوی تصویری با مخاطبان توضیحاتی درباره شایعات اخیر درباره  دستمزدش ارائه داد.

رشیدپور گفت: ۱۸ میلیون میانگین بودجه کل برنامه «حالا خورشید» است، اجاره یک استودیو در بیرون سازمان، اجاره تجهیزات فنی، فیبر نوری، طراحی و ساخت دکور، تغییر فصلی دکور،بخشی از این هزینه است حتی  بلیط هواپیما و اقامت برای مهمانان که ازشهرستان می‌آمدند.میانگین همه این هزینه‌ها حدود ۱۸ میلیون می‌شود.

وی عنوان  کرد: به چه حکم و استناد اعتقادی، آبروی آدم‌ها را مضحکه اخبار جعلی می‌کنید؛من در دادسرای فرهنگ و رسانه امروز صبح  شکایتم را تقدیم کرده ام و مرجع قضایی بهترین مرجع است.

در ادامه می‌توانید فیلم آن را مشاهده کنید.

 

 

بیوگرافی رضا رشید پور

رضا رشیدپور متولد هجدهم مرداد ماه 1354در خیابان سلسبیل(رودکی) تهران است و همزمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ التحصیل شده است، در سال 82 با خانم نغمه مهرپاک مجری برنامهٔ تصویر زندگی که فوق لیسانس روانشناسی دارد، به غیر از مجری گری به کار کارگردانی و ساخت و ساز نیز می پردازد.

 

رضا رشیدپور, بیوگرافی رضا رشیدپور, عکس های رضا رشیدپور

 

رضا رشیدپور در دوران مدرسه بسیار درسخوان بوده به طوری که دیپلم ریاضی-فیزیک خود را با معدل ۸۶ /۱۹ گرفته و همزمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ‌التحصیل شده است، در سال ۸۲ با خانم نغمه مهرپاک مجری برنامهٔ تصویر زندگی که فوق لیسانس روانشناسی دارد ازدواج کرده و در حال حاضر دختری به نام هلن دارد، به غیر از مجری گری به کار کارگردانی و ساخت و ساز نیز می‌پردازد.

 

رضا رشیدپور, بیوگرافی رضا رشیدپور, عکس های رضا رشیدپور

 

 رضا رشیدپور

رضا رشیدپور در فیلم سوپراستار نیز به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخت. همچنین وی در دو فیلم شیش و بش و در امتداد شهر نیز بازی کرده، همچنین او سابقه مجری‌گری در چند برنامه تلویزیونی در شبکه تهران صدا و سیما را بر عهده داشت که بعضی از آن‌ها به نوعی توقیف شدند.

 

رضا رشیدپور, بیوگرافی رضا رشیدپور, عکس های رضا رشیدپور

 

 

رضا رشیدپور, بیوگرافی رضا رشیدپور, عکس های رضا رشیدپور

 

  گفتگویی کوتاه و خواندنی با رضا رشیدپور و همسرش

 

بیشتر چه ورزشی را دنبال می‌‌کنید؟

رضا رشیدپور: با این که خیلی زیاد طرفدار فوتبال هستم، اما حتی یک‌بار هم فوتبال بازی نکردم، بیشتر شنا و بیلیارد را دنبال می‌‌کنم.

 

 در فوتبال طرفدار چه تیمی هستید؟

رضا رشیدپور: با صراحت می‌‌گویم: پرسپولیس.

 

تاریخ ازدواج و تاریخ تولد خانمتان را به یاد دارید؟

رضا رشیدپور: همسرم متولد پانزدهم خردادماه است و در تیرماه هم ازدواج کردیم.

نغمه مهرپاک: البته مردادماه بود...

 

خانم مهرپاک از سوابقتان برایمان بگویید؟

نغمه مهرپاک: ابتدا کارم را با برنامه‌های رادیویی و اجرای برنامه‌های زنده شبکه جوان آغاز کردم و از سال 76-77 وارد سازمان شدم و از زمانی که مجریان تلویزیون و رادیو تفکیک شدند، دیگر نتوانستم این همکاری را در رادیو دنبال کنم و امروز حسرت آن روزهای خوب در رادیو را میخورم.

 

رضا رشیدپور, بیوگرافی رضا رشیدپور, عکس های رضا رشیدپور

 

چطور با رضا آشنا شدید؟

نغمه مهرپاک: در رادیو برنامه‌ای را اجرا می‌‌کردم به نام جوان ایرانی، دو نفر از همکاران آقا، دیگر نتوانستند با ما همکاری کنند، تهیه‌کننده و مدیر گروه به دنبال یک مجری بودند و من استرس داشتم که حالا قرار است با چه کسی برنامه اجرا کنم و آیا از نظر فکری و تیپ کاری با هم تفاهم داریم و...

 

تا این که خبر آوردند آقایی که دو سال پیش برنامه شب ایرانی را اجرا می‌‌کرده انتخاب شد و چون بیننده آن برنامه بودم، به خوبی حضور ذهن داشتم.

 

اولین روز برخوردمان را خوب به یاد دارم؛ رضا سر تا پا خاکی بود، چون آن زمان در بخش عمرانی فرودگاه امام خمینی(ره) مشغول به کار بود، سه سال بعد از آن روز ایشان به خواستگاری من آمد.

 

دوران کودکی را چطور سپری کردید با شیطنت یا آرامش؟

رضا رشیدپور: هر وقت صحبت از کودکی می‌‌شود به یاد شش سالگی و پس از آن می‌‌افتم چون پیش از آن را به یاد ندارم، خیلی آرام و ساکت بودم تا جایی‌که اطرافیان برخی اوقات فکر می‌‌کردند زنده نیستم... (با خنده)

نغمه مهرپاک: من معتقدم هر یک از ما به دوران کودکی خود برمی‌گردیم... رضا شاید جلوی دوربین آدم پرشور و نشاط و پرتحرکی باشد، اما در واقع آدم بسیار آرام و درونگرایی است. همه به من می‌گویند با این همسر شوخ‌طبع و پر سر و صدا هیچ‌وقت حوصله‌ات سر نمی‌‌رود، در صورتی‌که باور کنید همیشه به رضا گله می‌‌کنم که چرا اینقدر کم حرف و ساکت است.

 

رضا رشیدپور, بیوگرافی رضا رشیدپور, عکس های رضا رشیدپور

 

بزرگ‌ترین شیطنتی که کردید؟

رضا رشید‌پور: بر خلاف دوران کودکی از زمانی‌که وارد دبیرستان شدم، شیطنت‌های زیادی انجام می‌‌دادم، به طور مثال در کلاس را از جا در آوردن، با پیچ‌گوشتی میزها را باز کردن یا این که تخته را جابه‌جا کردن، ولی چون خیلی درس‌خوان بودم هیچکس حرفی نمی‌‌زد، اما جالب‌ترین شیطنت در همان دوران اتفاق افتاد؛ در مسیر مدرسه‌ یک کتاب‌فروشی بود که در زیرزمین قرار داشت و همیشه شلوغ بود و من هر روز می‌‌رفتم کنتور برق را می‌‌زدم و در می‌‌رفتم و تمام لامپ‌های آنجا خاموش می‌‌شد، جالب این‌که یک بار فروشنده به من گفت:

نمی‌دانم چرا هر روز سر یک ساعت برق‌های اینجا می‌‌رود! بنده خدا نفهمیده بود این شاهکار را هر روز خود من انجام می‌‌دهم.

 

بدترین نمره‌ای که گرفتید؟

رضا رشید‌پور: سال سوم ابتدایی از دیکته با دوازده غلط، هشت شدم.

نغمه مهرپاک: من سال چهارم ابتدایی تجدید آوردم، چون متولد خرداد ماه هستم، روز تولدم همیشه هم ‌زمان بود با امتحانات و آن زمان از امتحان بعد از جشن تولدم نتوانستم نمره قبولی بگیرم.

 

رضا رشیدپور,بیوگرافی رضا رشیدپور,تصاویر رضا رشیدپور

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied