شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز//

"جانی دپ" به خاطر کرونا به اینستاگرام پیوست + فیلم

"جانی دپ" بازیگر هالیوودی که به تازگی اکانت اینستاگرام خود را راه اندازی کرده و به این شبکه اجتماعی پیوسته از همه فالورهای خود به خاطر حمایت بی دریغ‌شان قدردانی کرد.

"جانی دپ" به خاطر کرونا به اینستاگرام پیوست + فیلم

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از ایندیپندنت، این بازیگر 56 ساله که تاکنون هیچ صفحه اینستاگرامی نداشته در دوران قرنطینگی و به خاطر شیوع بیماری کرونا، اکانت اینستاگرام خود را راه‌اندازی کرد.

 

85lbV5T7fWlY

 

 

نکته جالب اینکه، تنها پس از چند ساعت از باز شدن اینستای این بازیگر، بیش از یک میلیون و پانصد نفر صفحه او را دنبال کردند.

"جانی دپ" در نخستین پست خود، تصویری را به اشتراک گذاشته که او را روی یک صندلی چوبی نشان می دهد و اطرافش چندین شمع روشن است. او در این ویدئو می گوید: "سلام به همه، در حال فیلمبرداری برای شما هستم بهم چند دقیقه وقت دهید."

 

 

بازیگر «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» سپس ، با یک فیلم هشت دقیقه ای در IGTV بازگشت و در این ویدئو در مورد همه گیری جهانی ویروس کرونا صحبت کرد.

ستاره هالیوود که نشان داده ویروس کرونا منجر به پیوستن وی به رسانه های اجتماعی شده است در این ویدئو می گوید: تابحال هیچ علاقه و دلیلی برای پیوستن به رسانه های اجتماعی نداشته است اما الان شرایط فرق کرده و به دلیل وجود یک دشمن مشترک پنهان که در حال تخریب زندگی مردم و مسبب تراژدی‌های بزرگی است باید یک فضای گفتگوی باز ایجاد شود.

 برنده جایزه گلدن گلوب، همچنین از هواداران خود خواست  در این شرایط حساس به هم کمک کنند تا از این دوران تاریک به سلامت عبور و همچنین "در این بحران از یکدیگر مراقبت کنند.

دپ در این ویدئو به مردم توصیه کرد تا در دوران کلافه کننده قرنطینه، خو را با کارهایی که از آن لذت می برند مانند تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، نقاشی، آواز خواندن و .... سرگرم کنند.

این ستاره هالیوود در پست خود همچنین با رونمایی از بازخوانی آهنگ مشهور "جان لنون" با نام "انزوا" محصول سال ۱۹۷۰، نشان داد که خود نیز در دوران قرنطینه بیکار نبوده است.

دپ در باره این آهنگ گفت: این موزیک را بسیار مناسب شرایط و حال و هوای الان می داند زیرا این درباره انزوا، ترس و خطرات ناشناخته برای دنیای ما است ، بنابراین من این آهنگ را برای شما بازخوانی کردم.

بازیگر سریال دزدان دریایی کارائیب همچنین  در دومین پست خود در اینستاگرام ، از هواداران خود تشکر کرد و گفت: از همه شما به خاطر مهربانی  و حمایت بی وقفه در طول این سالها متشکرم.

 مترجم: مریم حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied